15

30 12 2
                                    

Perspectiva Mira:A trecut o săptămână de la înmormântarea mamei sale ,e inca devastat ,nu a mai ieșit din cameră sa , daca v-ați întrebat de cursurile pierdute ,nu e o problema profesori au înțeles ,băieți au spus că nici nu mai vorbește cu ei ,azi am de gând să mă duc eu ...sunt la ușă camerei sale ,D.O ma lăsat sa intru ..bat la ușa unde este Kai ,nu-mi răspunde .
-Kai te rog raspunde-mi ,spune-mi că ești bine ,te rog duar deschide ușa odată , săptămâna asta te-am lăsat singur ,dar gata te rog deschide ușa ! Strig eu ,având lacrimi in ochi nu înțeleg de ce ii duc grija mereu ? Aud duar un "lasă-mă " macar e bine ,dar nu voi pleca ,va trebui sa iasa
-Nu voi pleca sa știi ! Tip la el apoi mă așez jos langa ușa sa ,și aștept ...

Pov Kai : Sigur a plecat ...e deja noapte ...dar nu înțeleg de ce ii pasa așa de mine ...vreau duar să stau singur ,oricum am dejamagito pe mama ,am mintito că sunt o persoana buna dar pe naiba !..deschid ușa și o vad pe Mira care dormea langa ușa mea,își deschide ochi din cauza sunetului usi ,efectiv se ridică și mă imbratiseaza strans ,la asta nu m-am așteptat deloc ....
Se uita la mine ,pare fericita să mă vadă ..
-Ha ! Ți-am zis că o să aștept și ai și iesit ,ești mai bine ? Mă întreabă ea ,se pare că nu sunt așa de singur
-Sunt bine ,raspund eu schitand un zâmbet ...
-Vrei sa ne plimbăm? Adică nu ai mai ieșit din casă de o săptămână ,ar trebui sa iei aer ,ii accept propunerea ,
-Ma duc să mă schimb ,ii spun și mă duc în camera pentru a mă schimba .....
-Parcul asta este preferatul meu ,oameni nu prea vin pe aici ,spune ea , calma
-Noaptea ? Nu iti e frica ? O întreb eu curios ,
-De ce mi-ar fi frica ? Și sincer chear nu-mi pasă dacă pățesc ceva ,ce doamne are? Ii pasa de alți ,dar nu-i pasa de ea ? Nu o mai înțeleg..
-Esti ciudata ...la spusele mele zâmbește ,nu știu ce simt pentru ea ,nici nu știu dacă mai am sentimente ..
-Kai ..spune și se oprește punandu-se in fata mea
-Da? Întreb confuz
Acum vei înceta să te droghezi ? Mă întreabă ea .......

Well și capitolul 15 a venit ,vreau să-l bag și pe Youngjae mai mult ,vreau sa existe un triunghi amoros (vai eu dau o dau pe telenovele 😂)

Scz daca am greșeli gramaticale
Ceau ✌️

Viața de nimic [[Vol I Terminat ]]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum