Perspectiva Mira : Eram acum in pauza iar eu merg in spatele facultăți sa fumez.Da,da, deja fumez ca sa imi scadă nervii si poate mai scap de depresie insa nu prea cred insa ma relaxează destul de bine. Nu imi pasa ce va spune Lucas sau ceilalți din jur, e viata mea si fac ce vreau.Car eram asa in gânduri nici nu am observat deodată cum țigara imi e zmulsa din mana si aruncata pe jos apoi călcată in picioare.
--Heeei,pentru ce ai aruncat pe jos ultima mea țigara? zic înfuriată apoi imi ridic privirea in sus si il vad pe noul profesor de dans /
--Nu e bine ca o domnișoară sa fumeze chiar daca are problemele ei si in plus țigările sunt ca un drog, odata ce incepi e greu sa scapi . O spune asezandu-se langa mine pe banca
--O spuneți asa deparca va pasa,domnule Baekhyun . E viata mea si fac ce vreau cu ea, o spun rece si ușor oftând apoi aruncând pachetul de tigari , fiind pe punct sa plec.
--Imi pare rau pentru faptul ca ai trecut prin atatea dar de ce nu vrei sa te deschizi cuiva in afara psihologului? intreaba el dintr-o data iar eu înghit in sec si strang scurt din ochi apoi ma intorc spre el.
--Sa fiu bataia de joc a cuiva si ca acea persoana sa stie totul despre mine? nu mersi, mi-a ajuns sa ma greșesc o data nu mai vreau sa se întâmple asta.
Perspectiva Baekhyun : O privesc fix in ochii triști si neînsuflețiți. Se vedea ca era pe punctul sa plângă chiar in momentul acesta dar ținea totul in ea. Imi fac griji pentru ea insa Mira nu înțelege asta. M a ridic si eu de pe banca si am apropii de ea , luând-o spontan in brațe iar ea rămâne socata pentru o vreme.
--Ai trecut prin multe, stiu tot si nu vreau sa iti fac un rau. Defapt chiar vreau sa te ajut sa treci prin toate,iti voi fi alaturi fie accepți fie nu. Ii șoptesc la ureche si mangaindui ușor parul apoi la scurt timp ea imi răspunde la îmbrățișare dar fix atunci se aude vocea cuiva din spate .
--Domnule Baekhyun?! Ce faceti aici cu una din studente?...
Acest mirobolant capitol este scris de jitari94 poate nu dați follow la ea ...
Ms pef etc !!!!
CITEȘTI
Viața de nimic [[Vol I Terminat ]]
RandomKai un playboy care șia pierdut sentimentele știind duar să rănească,uita de iubita sa Mira ...făcând ceea ce știe mai bine sa se distreze ,sa drogheze ....Mira fiind într-o depresie din care nu mai poate ieși ...prietenul ei a violat-o ceea ce a sc...