1

103 19 1
                                    

Mă numesc Kai sunt in clasa a 12 ,ultimul an de liceu ,obișnuiesc să fiu prostul tuturor ,bătaia de joc ,gunoiul lor ,dar ce pot face ? E vina mea ? Nu și nici nu-mi pasă de viață asta ,obișnuiesc a fi un tip tăcut ,nici nu incerc sa vorbesc cu alți ,la liceul asta sunt numai răsfățați nenorociți ,plini de bani și figuri ?
-Helo ! Du-te iami de mâncare tontule ,iar retardatul ăla ? Nu mă lăsa niciodată în pace ,continui sa mă uit pe geamul de lângă banca mea ...sunt atât de captivat de ce e afara că nu observ că de 10 minute a intrat proful ,vad cum mi se plasează pisa cu 100 din 100 de puncte
-Ca de obicei Kai  ai luat punctaj maxim,zâmbesc asta îmi mai rămâne ...orele trec cu greu ,urmează să mă duc acasă ..nu am vreo vila ,dar nici nu sunt sarac ,mama muncește cum poate ,asta fac și eu după școală ,dar mama mi-a interzis să mai fac asta ,căștile în urechi și capul în pământ asta fac mereu ,sunt obișnuit cu asta ...Abia aștept să scap de liceul asta ,sa mă duc la facultate ,poate voi avea o viata mai buna ,daca nu mi-o voi face eu ,de ce mereu tac ,de ce mereu țin în mine ,vreau să-mi fac mama mandra de mine ,vreau sa viu un alt Kai ,degeaba sunt deștept ,daca sunt prost în viața socială ,sunt izolat ? Nu ei mau izolat ,mie dor sa rad cu prieteni ,na mai făcut asta de mult ,o voi mai face vreodată ?
Mă va face cineva să râd ? Că de plâns toți o fac ,am un singur prieten și acela sunt eu ....

Viața de nimic [[Vol I Terminat ]]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum