{Franeira's pov}
~avond~
Alesandro en joshua moeten naar huis "het was leuk met jullie maar we moeten gaan" zegt joshua "ja chaalzz"zegt alesandro "w8 ik moet me fiets nog in de schuur zetten ik loop ff mee"zeg ik "okee is goed" zeggen ales en josh we lopen naar buiten en ik pak me fiets en zet hem in de schuur "zou ik je nummer mogen?" vraagt joshua "tuurlijk!" Hij geeft me zijn telefoon en ik zet mezelf erin als 'gestoordex' ik ben ook wel een beetje gestoord net zoals me broer hahaha "mag ik je nummer ook" vraagt ales "jaa is goed"zeg ik en zet in zijn mezelf ook als 'gestoordex' "doeii en tot ooiitt weer"zeg ik en ze moeten lachen en dan zeggen ze allebei "doeii" Ik loop weer naar binnen en de rest zit tv te kijken ik ga er bij zitten naast jai "je duurde lang"zegt hij "jaa we praatte nog effe"zeg ik "ow" zegt hij met en geforceerde glimlach....
"Het wordt best laat ik ben moe duss ik ga slapen ,byee"zeg ik en sta op "ik ga ook slapen" zegt jai we lopen samen naar boven ik loop naar de badkamer en haal de make-up van me gezicht af en doe me pyjama aan ik loop naar de kamer en jaii ligt op bed met z'n rug naar me toe .maar nu besef ik dat.....
Heeyy sorry ik heb nog wat nou soms schrijf ik korte of lange stukken maar wat vinden jullie beter dat ik vaak kleine stukken schrijf of minder vaak lange stukken ? Comment a.u.b. want dat is handig xxx mij