hoofdstuk 15

110 4 0
                                    

{Shivani's pov}

het was echt zielig voor franeira maar we krijgen nou eenmaal veel haat

Ik krijg een apje van.....samuel

Sam:hey ik moet je wat vertellen kan ik langskomen?

ik;ja kom maar x

sam:tot zo

ik;tot laterx

Ik doe me telefoon uit en doe hem in me broek zak wat zou hij nou willen zeggen.

{Samuel's pov}

ik loop naar shivani's huis ik hoop dat ze het snapt

"Daar gaan we dan"zeg ik zacht als ik voor haar deur sta ik bel aan en de deur vliegt open "heeyy babee"roept shivani "heeyy"probeer ik zo enthousiast mogelijk trug te roepen "oke...kom binnen"zegt ze ik loop naar binnen en ga op de bank zitten"en wat wou je zeggen"vraagt ze "nouu uhhmm" "uhmm...." "wat is er nou?"vraagt shivani "ik denk niet dat het nog wat tussen ons gaat worden"zeg ik "h...hoezo niet?"vraagt ze "nou omdat ik iemand anders leuk vind"zeg ik "dankje dat je eerlijk bent,is het nu echt over?"vraagt ze huilend "ja het is echt over"zeg ik zachtjes en sta op "doei" en ik loop de deur uit...

{Shivani's pov}

ik hield zoveel van hem ik ga naar insta zet er een foto op en schrijf er bij;shivaniix:'ik hield van je' ik like een paar foto's en zie dat er een reactie bij staat van alesandro 'ik ben er voor je' 'dankje x' zeg ik trug en leg me telefoo weg 2 minuten later wordt ik geappt

(A=alesandro) (s=shivani)

A:heeyy alles goed?

s:nope met jou?

A:met mij wel gezelschap nodig?

s:nee hoor

A:pech ik sta al voor je deur hahaha

s:leugenaar

A:dan geloof je het niet he hahahahha

ik hoor de bel gaan ow het is echt zo ik loop naar beneden en wie staat daar.... alesandro ik maak de deur open "wat kom je doen?"vraag ik "jou opvrolijken" "okee dan kom binnen" we lopen samen naar binnen en gaan op de bank zitten "filmpje pakkeenn?!"roep ik "ja is goed!" "We kijken the maze runner" "yeahh!"roept ales ik moet lachen "ik pak foooddd"zeg ik "okii" als ik eten gepakt hem loop ik naar de woonkamer en zet het op de tafel en stop de film in de dvd-speler "selfiee"roept alesandro hij maakt een foto even later krijg ik een melding ff kijken @alesmusic:mensen worden vrolijk van me! "Sukkel moest dat?" "Ja" "oke kijk de film nou maar" zeg ik

~Half uur later~

"ik heb het koud effe deken pakken"zeg ik en sta op maar wordt trug getrokken "ik hou je wel warm"zegt alesandro "nee hoeft niet!"zeg ik "ik laat je toch niet los"zegt hij waarom is hij zo irritante maar ook zo schattig "okee dan.."zucht ik,ik ga weer op de bank zitten en hij slaat een arm om me heen,zit eigenlijk best lekker.als de film is afgelopen is het best laat "mag ik blijven logeren,ik woon super ver?" Daar kan ik toch geen nee tegen zeggen? "ja is goed"zeg ik "dankjee boo"zegt hij "oke..."zeg ik zacht zodat hij het niet hoort."Kom mee ik moet een matras voor je pakken want je slaapt lekker op de grond"zeg ik lachend ik loop naar me kamer en hij loopt achter me aan "dit is me kamer"zeg ik "mag ik pleasee bij jou slapen je bed is supergroot"zegt hij met een pruillipje ja me bed is best groot maar dat is zo weird "jij aan de ene kant ik de andere deal?" "Okee"zegt hij lachend/zuchtend "ik ga me pyjama aan doen"zeg ik en loop naar de badkamer waar ook me in loopkast is ik pak een broekje en topje en leg die klaar dan stap ik in de douche als ik klaar ben doe ik mijn kleren aan en doe een hoge slordige knot in ik loop me kamer weer in en zie alesandro op me bed zittend "heb je iets om aan te trekken voor mij"zegt hij lachend "tuurlijk"zeg ik en loop naar me kast io pak een jogingsbroek en een veels tegroot t-shirt ik geef het aan hem hij kleed zich om en we gaan in bed liggen ik schuif helemaal naar de andere kant dan voel ik een arm om me heen "ik zei andere kant"zeg ik "vingers gekruisd"zegt hij lachend "mogool!"roep ik maar ga toch maar slapen wat is hij een schattige mogool...

friends or moreWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu