hoofdstuk 10

140 5 1
                                    

{Franeira's pov}

besef ik dat ik jai echt nie meer kwijt wil...

Ik ga in bed liggen en nog ff op me telefoon na 10 minuten lig ik lekker te slapen.

~Volgende dag~

{Sanda's pov}

ik wordt wakker en zie dat dioni nog lekker ligt te slapen ik heb honger duss stap ik uit bed en loop naar de keuken ik bak 2eitjes en pak 2 glaasjes sinasappelsap ik zet het op een dienblad en loop naar boven "liefjee wakker wordenn!!" Roep ik hard dioni wordt wakker en ziet me "awwhh wat lief!" Zegt hij "alles voor jou!" zeg ik trug ik ga op bed zitten en samen eten we ons ontbijt op we hadden vakantie dus had dioni aan mij gevraagd of ik mee wou naar spanje en ik zei natuurlijk jaa dus we gaan morgen onze spullen hebben we al ingepakt want we vetrekken best vroeg.

{Jai's pov}

Ik wordt wakker en zie dat franeira nog lekker slaapt ik loop zachtjes naar beneden en maak een ontbijtje voor ons twee als ik klaar ben loop ik weer naar boven met de 2 borden "wakker worden gekkerd!!"roep ik hard ze zegt niks maar schiet dan in de lach "k wil nog effe blijven liggen"zegt ze "neiinnn"zeg ik ze staat lachend op en ziet het ontbijt ze geeft me een knuffel en kusjee "je bent zoo lieff!" zegt ze we beginnen te eten....... als we klaar zijn maken we een ochtend selfie en zetten hem op insta @jaiwowor: wakkerr!! met dezee gekkerd @0hits_franeira we gaan weer in bed liggen en kijken samen tv.....

{Joshua's pov}

ik zit op insta en scroll effe door de foto's maar dan zie ik opeens een foto van jai&franeira k voel me jaloerss en stom tegelijkertijd want het is mijn bestevriends vriendin maar ze is gwn zo leuk...

{Sanda's pov}

Ik en dioni zitten al onderweg in het vliegtuig naar spanje dit gaat echt een topvakantie worden!ik ben nog best moe dus ga ik slapen

~paar uur later~

"gordels vast we gaan zo landen" wordt er omgeroepen ik en dioni doen onze gordels vast en maken nog een selfie we zij geland we stappen het vliegtuig uit en pakke onze bagage ik ziet dat dioni naar iemand zwaait het is een klein vrouwtje dat is vast zijn moeder we lopen er samen heen en ze geeft me 3 kussen "ik ben sanda"zeg ik "oo sanda leuk"zegt ze met een grappig accent we stappen haar auto in en rijden naar hun huis als we aangekomen zijn zie ik dat het huis best groot is ik vind het supermooii we lopen naar binnen en ze laat zien waar ik slaap met dioni het is een grote kamer met een groot hemelsbed in het midden ik pak me spullen uit en leg ze in de kast "zullen we effe gaan zwemmen?" Vraagt dioni "jaa is goed!" ik pak mijm bikini en loop naar de badkamer ik doe me bikini aan en doe mijn haar in een staart ik loop de kamer weer in en dioni zit op het bed "duurde ik lang hihi" vraag ik "wat doe meiden toch allemaal met omkleden"vraagt hij lachend ik begin te lachen "idk" zeg ik dan lopen we samen naar beneden naar het zwembad ik ga bij de rand staan en voel of het water koud is "dionii het water is koud"zeg ik en draai me om en wordt gelijk in het water geduwd "Teringleijer hahahahhaaahahah"zeg ik lachend "ja liefjee"zegt hij met een bigsmile "help me honeyy!"ik steek mijn hand uit en hij pakt mijn hand ik trek aan zijn arm en hij valt in het water "gemeenerdd ik kwam je redden"zegt hij nepverdrietig "maar jij had mij er eerst ingeduwd dus ik moest wel"zeg ik en begin heem hard te lachen.Als we uitgezwommen zijn gaan we naar de kamer en kleden ons om daarna gaan we eten zelfgemaakte pizza "het is echt supper lekker mevr jurado"zegr sandaik lach omdat ze het zo netjes zegt als we klaar zijn gaan we naar boven en kijken de film frozen "olaff is cooll"roep ik "ja ja babyyy"zegt san ik zing het liedje mee "bij zoemt blij paardebloem pluisjes in de wei ooo deze sneeuwpop die wordt toch zo blij van zomer een glas in me hand sneeuw nestelt zich aan het warme zand opgepast me neus nie verbrandd tiss zomeer uuhhm verder weet ik nie" sandaa begint heel hard te lachen ik lach mee en als de film is afgelopen valt ze in slaap in mijn armen ik kijk naar haar en geef haar een kus en ga zelf ook slapen...

friends or moreWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu