hoofdstuk 14

116 6 0
                                    

{Benjamin's pov}

ik ben aangekomem bij jai's huis en bel aan 10sec. later gaat de deur open en staat daar een blije jai "ben je een beetje blij?"vraag ik "jupp!"zegt hij "hoezo dan?"vraag ik lachend "jij meet nu b-brave"zegt hij en trekt me naar binnen "heeyy benjamin"zeggen de meiden die ik al ken doordat ze vrienden zijn van fran "heey"zeg ik trug "ik ben benjamin"zeg ik tegen de jongens "halloo ik ben dioni,dit is kaj,dat is cassius en dat samuel"zegt de jongen genaamd dioni deze jongens zijn wel lauw hahaha."Eeyy wij gaan heb een leuk mannendagje ofzoo"zegt fran lachend en de meiden staan op "doeii"zeggen ik en de andere boys,de meiden gaan weg. "wat zullen we gaan doen?"vraagt samuel "uuhhmm we gaan....naar de mac"schreeuwt kaj "jaa ik hou van macc man!"roep ik "wij worden mac-maatjes kill!"roept kaj "en wij dan"vraagt dioni "jullie zijn macchickenss ofzo"zegt kaj iedereen begint hard te lachen "okee leggoo"roept jai en we vertrekken naar de mac.

~In de mac~

"Eeeyy daar zijn de meiden sneakyerdss!,zomaar naar de mac zonder ons"roept kaj en kijkt nepverdrietig we lopen met ze allen naar de meiden en gaan derbij zitten "halloo"roept jai "daar zijn de mogooltjess weer"roept shivani lachend ik kijk om me heen en zie dat er allemaal meisjes op ons afkomen owjaa de boys zijn beroemd... "mensjes rennen!"schreeuw ik en wijs naar de fans iedereen staat op en rent de mac uit met allemaal meisjes achter ons aan "ik heb nog niet gegeten"roept kaj "pech...rennen"roept cassius lachend we rennen door de stad en iedereen kijkt ons raar aan "hebben we iets van jullie aan ofzoo"schreeuwt dioni we moeten weer allemaal lachend "aauuww!" Hoor ik iemand roepen ik kijk en zie me zusje tussen allemaal meisjes op de grond liggen en fans die aan haar trekken en schreeuwen "JAI IS VAN MIJ BITCH!" "JIJ VERDIENT JAI NIET!" ik ren snel naar haar toe met jai achter me aan....

{Franeira's pov}

allemaal fans trekken aan me en schreeuwen dingen zoals "JAI IS VAN MIJ BITCH!" "LAAT HAAR MET RUST!"schreeuwen jai en benjamin jai duwt alle fans weg en tilt me op "dankje jai"fluister ik huilend "gaat het zussiee?"vraagt ben "beetje"antwoord ik zacht "je mag me neerzetten hoor haha"zeg ik tegen jai "nee ik draag je naar huis"zegt hij "dat hoeft nie hoor"zeg ik "ik doe het toch zegt hij en begint te lopen .............

Als we bij zijn huis zijn legt hij me op de bank "dankjee jai je bent de beste en benniee jij ook"zeg ik met een klein glimlachje."ik ga ff slapen mensjes ben moe"zeg ik "tot straksjess dan"zeggen de girls en boys "ik ga mee" zegt jai "okii".zeg ik en we lopen samen naar boven ik doe ff binnenshuis kleren aan en ga in bed liggen jai komt naast me zitten en zegt "dit laat ik nooit meer gebeuren""het was niet jou schuld ik viel"zeg ik en probeer te lachen het deed wel een beetje pijn. "Oke maar onthou ik bescherm je"zegt jai en slaat een arm om me heen en langzaam val ik in slaap.....

friends or moreWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu