𝑃𝑟𝑜𝑙𝑜𝑔𝑢𝑒;

1.1K 27 2
                                    


~𝙗𝙖𝙗𝙮 𝙝𝙤𝙣𝙚𝙮~

_________________

𝐡𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐞𝐝𝐰𝐚𝐫𝐝 𝐬𝐭𝐲𝐥𝐞𝐬
𝐭𝐡𝐢𝐫𝐭𝐲-𝐟𝐨𝐮𝐫 𝐲𝐞𝐚𝐫𝐬

𝐡𝐚𝐫𝐫𝐲 𝐞𝐝𝐰𝐚𝐫𝐝 𝐬𝐭𝐲𝐥𝐞𝐬𝐭𝐡𝐢𝐫𝐭𝐲-𝐟𝐨𝐮𝐫 𝐲𝐞𝐚𝐫𝐬

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


𝐭𝐞𝐚𝐜𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐝𝐚𝐝𝐝𝐲

__________________

"𝘈 𝘸𝘰𝘮𝘢𝘯 𝘪𝘯 𝘭𝘪𝘯𝘨𝘦𝘳𝘪𝘦 𝘪𝘴 𝘱𝘰𝘳𝘯𝘰𝘨𝘳𝘢𝘱𝘩𝘺. 𝘈 𝘯𝘢𝘬𝘦𝘥 𝘸𝘰𝘮𝘢𝘯 𝘪𝘴 𝘣𝘦𝘢𝘶𝘵𝘺."

𝘏𝘦𝘯𝘳𝘺𝘬 𝘚𝘪𝘦𝘯𝘬𝘪𝘦𝘸𝘪𝘤𝘻

________

𝐄𝐍𝐆𝐋𝐀𝐍𝐃
~𝟐𝟎𝟏𝟖~

~ Szczerze musiałam przyznać rację Alison, że jednak dobrze było iść na tą imprezę do Rachel

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


~ Szczerze musiałam przyznać rację Alison, że jednak dobrze było iść na tą imprezę do Rachel. Wszyscy doskonale się bawili oczywiście oprócz Mii, którą nadal była zła na Rachel, ale miejmy nadzieję, ze jej przejdzie i odpuści, no mimo wszystkich plotek to Rachel była naprawdę miłą i pomocną dziewczyną czego większość uczniów nie zauważyła i tylko rozsiewali te plotki, że się puszcza na prawo i lewo, co nie było prawdą. Aktualnie graliśmy w pytanie czy wyzwanie, na początku myślałam, że to dzieci na gra, ale niektóre z pytań były dziwne nie mówiąc już o wyzwaniach, jak wyjść na balkon nago. Teraz następną osobę wybierał Mike i myślałam, że wybierze Mię albo Victorię, ale myliłam się.

- To teraz Lisa, pytanie czy wyzwanie- Uśmiechnął się i uważnie mi się rozpatrywał.

- Niech będzie pytanie- Westchnęłam, szczerze wybrałam pytanie tylko dlatego, że nie ufam mu zbytnio i boję się, że wybrałby mi jakieś chore wyzwanie.

- Czy to nie ciebie widziałem wczoraj w parku całującą się z naszym nauczyciel, a ojcem Mii?- Zaśmiał się i spojrzał na zdezorientowaną Mię, a ja nie wiedziałam, co powiedzieć, bo skąd miałam wiedzieć, że akurat o trzeciej w parku będzie Mike.

- Lisa czy to prawda!?- Mia gwałtownie wstała i krzyknęła, była wściekła widziałam to w jej oczach.

Chciałam coś powiedzieć, ale się bałam. Jaka byłaby jej reakcja gdybym powiedziała prawdę?  Na pewno by mnie nienawidziła. Spojrzałam Mii prosto w oczy nie wiedząc co powinnam zrobić wyjawić prawdę czy skłamać.

Cholera

xxx

Witam w kolejnym opowiadaniu, które jest znowu o Harrym, ale od kilku dni zastanawiałam się czy nie zacząć pisać też z Louisem, ale jeszcze to rozważę. Co do tego opowiadania to będę starała się często wstawiać nowe działy, więc życzcie mi powodzenia.

𝑏𝑎𝑏𝑦 𝘩𝑜𝑛𝑒𝑦─𝐇𝐀𝐑𝐑𝐘 𝐒𝐓𝐘𝐋𝐄𝐒 Where stories live. Discover now