4.Bölüm

10 2 4
                                    

Buğlem' den

Kafeterya da oturmuş, bir yandan kahvemi yudumlarken bir yandan da bizimkilerin muhabbetlerini dinliyordum. Aysima yine Bartu'dan bahsediyordu. İki yıldır platonik bir ilişki yaşıyor da hanım efendi hayır yani çirkin olsa özgüvensiz olsa neyse.

" Bebeğim sence de artık bazı şeyleri kesinleştirmen gerekmiyor mu? Nereye kadar bu şekilde devam edecek bu, sen özgüvensiz bir kız değilsin aksine kendine çok güvenirsin ki güzellik konusuna girmiyorum bile o Bartu senden iyisini mi bulacak? "

Ortam bir anda sessizleşince diğerleri de haklı olduğumu söyleyen birkaç şey söylemişti. Aramızda onu en iyi tanıyan Berk' ti , aynı bölümdeler çünkü ayrıca Berk her seferinde bizim kıza Bartu hakkında bilgi verir, bir nevi ajan yani :)

Batu bir anda muhabbete dalıp " Aman be kanka kendini heba etmene değmez, git konuş. İçinde kanser olacağına ağzında konser olsun kız." Evet arkadaşlar Batu'ya bu ilginç yorumundan dolayı teşekkür ediyoruz kendisi de olmasa nasıl bu kadar eğleniriz aklım almıyor. Batu bizim grubun en şebeği bunu zaten anlamışsınızdır aynı zamanda benim de kuzucum. Bizimkiler konuşurlarken telefonuma gelen bildirimi açtım, numarayı tanımadığım için "?" olarak kaydettim whatsapp tan profiline bakmak için.

Ne! Siz hiç yapmadınız mı, valla ben yaparım ama anlaşılan bu taktik bu kişide işe yaramayacak gibi çünkü profil fotoğrafı yok şuan 'konuşacağına mesajlara baksana' diyen iç sesimi onayladım canım iç sesim ne kadar da haklı yerim kız seni. Neyse, mesajlara bakınca küçük dilimi yutuyordum şaşkınlıktan neden dediğinizi duyar gibiyim:

Gönderen:

?: Şu an o kadar güzel görünüyorsun ki İz, sana bir kez daha aşık olmuş olabilirim.

?: Söz konusu sen olunca sözlerim tükeniyor, kendimi ifade edemiyorum bir türlü.

?: Çok saçma bir giriş olmuş olabilir ama olsun. Yine etrafına ışık saçıyorsun güzelim.

Allah aşkına kim bu, sapık falan olmasın, hemen etrafıma bakındım tuhaf bir hareketlilik ya da gözüme çarpan bir olay var mı diye ama muhabbet eden ve şakalaşan insanlardan başka kimse yoktu kafetarya da. Telefonu düşünceli bir şekilde çantama koyucakken bir bildirim sesi daha geldi

Gönderen:

?: Korkma sandığın gibi sapık değilim sadece seni seven biriyim.

?: Ayrıca etrafına bakınma beni göremezsin kahveni bitir soğumadan ;) Soğuk sevmezsin sen.

Kimdi Allah aşkına bu, yaptığım hareketlerden tutun ne düşündüğümü anlayabilecek kadar nereden tanıyor olabilirdi ki beni. Telefonumun mesaj kısmına girip:

Gönderen:

İz Buğlem: Kimsin?

İz Buğlem: Ayrıca sapık olduğunu düşündüğümü nereden çıkardın?

Gönderen:

?: Artık çoğu hareketini anlayabiliyorum İz,

?: Mesela şuan stresten dudağını dişlerinle parça pinçik ettiğine de adım kadar eminim.

"E yok artık!" diyerek sesli bir tepki verdiğimden dolayı ortamdaki tüm gözler bana dönse de şirin şirin sırıtıp " yok bir şey merak etmeyin, çok sevdiğim bir ünlü evlenmişte ona şaşırdım." diyerek onları geçiştirdim. Bu anonim benim hareketlerimi, tepkilerimi nasıl bu kadar iyi bilebilir ki diyerek kendimi kim olduğuna odaklıyordum, çevremde bu tarz şakalar yapacak biri de yoktu ki sadece bu arkadaş grubumla çok samimiydim.

Neyse bu konu biraz bekleyebilir hem kafamı kurcalamasını da istemiyorum, telefonumu sessize alıp çantama attım ve ortamdaki olaylara biraz daha dahil olduktan sonra Batu ile derse geçtik. Sonrasında ise ders bitiminde çok oyalanmadan eve gittim çünkü bu akşam için klasik aile yemeğimiz vardı. Bu akşamki yemeğe halamlar ve teyzemler de davetliydi.

Kampüsten çıkar çıkmaz çocuklarla vedalaşıp direkt eve sürdüm. Daha akşamki yemeğe hazırlanacaktım.

Eve geldiğimde annem ve babama selam verip odama çıktım abimler de yemeğe gelmişlerdi.

Aşırı abartı olsun istemiyordum. Ama akşam yemeği şıklığıný da bir şekilde yakalamak istiyordum. O yüzden çok abartılı olmaksızın hoş bir kombin yaptım.

Elbise👆

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Elbise👆

Ayakkabı👆

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ayakkabı👆

***********

Bu bölümü yazarken başıma neler neler geldi. Bu bölümü 4 kez yazdım en sonunda bir kez daha yazmak zorunda kalırsam silicem dedim yani o kadar sıktı canımı bu durum. Sürekli bir sorun çıkarttı karşıma uygulama.

Bundan sonra çok ara vermeden devam edicez. İyi okumalar. Beklemede kalın...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 29, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SADEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin