In acest capitol veti face "cunostinta" cu Universul meu personal, aka gangul meu, cnoscut si sub numele de fratii/surorile/prietenii mei cei mai apropiati. Ok, cred ca putem incepe:
Bun; deci cam asta as fi eu. Ma numesc Elize, am saisprezece ani si ofocial, am terminat clasa a zecea. De curand tatal meu a murit intr-un accident de masina; asadar am ramas doar eu si mama. Mama este asistenta la spitalul de urgente de la marginea orasului, asadar mai mereu este plecata de acasa din cauza serviciului. Iar cand nu e la servici, ori e in oras si bea pana nu mai stie de ea; ori este acasa la noul ei iubit. Inca nu-mi vine sa cred cat de repede a trecut peste ceea ce s-a intamplat in urma cu numai sase luni de zile. Ne-am indepartat una de alta destul de mult, dar aparent niciuna dintre noi nu sufera dupa prezenta celeilalte...
Aceasta este Desiree. Suntem prietene cam de dinainte sa ne fi nascut; mamele noastre erau si ele cele mai bune prietene, deci, aici se poate spune ca a fost Univeresul cel care ne-a adus impreuna, sau, asa cum spun eu, extraterestrii. Amuzant este cat de diferite putem fii: ea este asa de frumoasa si de naturala cu toate miscarile sale, in timp ce eu sunt mult prea constienta de corpul meu, de rotunjimile si formele lui, incercand mereu sa le acopar. A, si era sa uit: sunt inimaginabil de stangace; nu o data m-am impiedicat in mijlocul trotuarului de propriile picioare ca apoi sa cad cu nasul in fata...
Ea este Lilou. Ea mi-a fost pietena incepand din clasa a doua. Implicit a trebuit sa se imprieteneasca si cu Desiree, insa niciodata nu prea s-au inteles; Lilou e mai mult genul meu.
El este Kylian. Insa noi obijnuim sa-l strigam Remi, deoarece in clasa intai a castigat premiul intai la un concurs de gatit pe plan local cu o reteta minunat de delicioasa de Ratatouille.
Iar el este Bastian. El e mai nou in grupul nostru; ni s-a alaturat la finalul verii trecute, dupa ce parintii lui au divortat. A inceput sa iasa cu Remi, iar acesta l-a adus la noi. Trebuie sa recunosc ca are un farmec anume; acel sarm care face ca toate fetele sa isi intoarca privirea dupa el; si cu siguranta ma numar si eu printre ele. Dar aparent el are mai nou ochi numai pentru Desiree. Si, conform contratcului de "cele mai bune prietene" nu am voie sa îmi placa de tipul de care ii place prietenei mele și nu am niciun drept sa aspir la ceea ce o face pe ea fericita...
CITEȘTI
La vie est belle
Teen FictionIntr-un oras al revolutionarilor, intr-un loc unde dragostea pluteste in aer, si micute prajiturele colorate-MACARONS- iti fac cu ochiul in continuu, Elize, o tanara de 16 ani incearca sa faca fata unor incercari normale adolescentei, in incercarea...