3

2.8K 334 167
                                    

***

Madonna - Frozen

Jeongguk

Gözlerimin önünden gitmiyordu. Uzun zaman sonra ilk kez bir insanın bakışlarından bu kadar çok etkileniyordum. Taehyung bir kuyuydu ve beni gittikçe içine çekiyordu. Ben ise bu kuyuya düşmekten ölesiye zevk almaya başlamıştım.

Düşündüğüm her şeyden beni anlık olarak uzaklaştırıp duran Taehyung'a teşekkür mü etmeliydim? Aklım karmakarışık bir hal almaya başlamıştı.

Bana deli gibi yaklaşmasını istiyordum. Kendimden saklayamadığım bu gerçeği ondan saklamalı mıydım? Sanmıyorum.

Onun yanımda olmasını istediğimi adım gibi biliyorken bu neredeyse imkansızdı.

Jaebum'dan hoşlanıyordum evet ama bu başkaydı. Jaebum'u görünce mutlu oluyordum ve sadece görmek istiyordum. Birlikte zaman geçirmek bile o kadar önemli olmuyordu.

Ama Taehyung öyle değildi. Evimde olduğu günü hatırlıyorsunuzdur. İşte sürekli evimde, yanımda istiyordum. En yakınımda olmalıydı.

İçimden geçen bu hisse karşı koyamadığımı biliyordum ama o buna çok güzel karşı koyuyordu. Hem yaklaşıp hem de uzaklaşmak istediğini kendi söylemişti.

Neden uzaklaşmak istediğine dair hala bir cevap bulamıyordum kendime. Yetersiz olmadığıma emindim. Taehyung ise dağda yaşamış biri gibiydi zaten fazla tercihi ve zevki olduğunu sanmıyordum.

Yorgundum. Bütün gün düşünmekten gözümü bir kere bile kırpmamıştım ve bu neredeyse otuz altı saati geçmek üzereydi ama yorgun hissetmemin en büyük sebebi bu değildi.

Kendi içimde sürekli cevap ararken yanımda kimsenin olmaması gittikçe canımı sıkıyordu. En yakın arkadaşım bile beni aramıyordu. Telefonumun çalmasının tek sebebi dayımdı. O aradıkça ben de telefondan kaçıyordum zaten.

Uzun zamandır cevaplamadığım telefonunu eninde sonunda açmam gerekecekti bunu biliyordum. Aslında ona kızgınlığım kalmamıştı ama konuşmak istemiyordum.

O ise yıllarca süren ısrarını bir türlü kenara atamıyordu. Bu sefer de aramasını es geçerek saatlerdir uzandığım koltuktan kalktım. Yavaş adımlarla odama doğru ilerlerken uykusuzluktan başım dönüyordu.

Üstümdeki tişörtü bir kenara atarak çıplak bedenimle yata uzanmıştım.

İstediğim tek şey sakin ve güzelce süren bir uykuydu sadece. Uzun zamandır bunun eksikliğini her gece veya gündüz hissetmek artık canımı sıkıyordu.

Güzel bir uyku çekersem her şeyin düzeleceğine inanıyordum çünkü.

V

"Onu evine götürdün."

İnsanların yaptığı gibi bara gelmiştim. İçki içmeye alışmaya çalışıyordum. Bunu çok sık yapıyorlardı ve bünyemi güçlendirmem gerektiğini söyleyip duruyordu Jimin.

"Sana diyorum V! Onu evine götürdün."

Suga yine beynimi sikmeye gelmişti. İnsan olduğumdan beri sürekli yanıma gelip, canımı sıkacak şekilde konuşup duruyordu.

V | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin