06.07.2019
Bilinmeyen Numara: Marinette ile arkadaş olmanıza sevindim.
Bilinmeyen Numara: O iyi bir kızdır.
Bilinmeyen Numara: Güvenini boşa çıkarmayacağına eminim :)
Chloé: Umarım haklısındır.
Chloé: İlk kez birine güveniyorum.
Chloé: Pişman olmak istemem.
Bilinmeyen Numara: Olmayacaksın Marinette'e güveniyorum.
Chloé: Bir dakika..
Chloé: Marinette'e çok güvendiğine ve onu tanıdığına göre...
Chloé: Marinette'e yakın birisi olmalısın.
Bilinmeyen Numara: Bu zeka sana fazla güzelim.
Chloé: Birazını verebilirim istersen.
Bilinmeyen Numara: Yok sağol.
Chloé: Peki sen bilirsin.
Chloé: Benim kısa bir işim var sonra görüşürüz.
Bilinmeyen Numara: ;)
Chloé telefonunu kapattıktan sonra çantasına koyarak evden çıktı. 'Marinette biliyor olmalı' . Koşar adımlarla Marinette'in evine girdi.
Bu sırada onu izleyen mavi kapüşonlu çocuğu fark etmemişti.
"İyi günler Madam. Marinette evde mi?"
"Yukarıda, odasında tatlım."
"Teşekkürler. Kolay gelsin." diyerek hızlı bir şekilde Marinette'in odasına çıktı.
Marinette masasının başına oturmuş dikiş yapıyordu. Biraz daha yaklaştığında genç kız, tişörtün üzerinde 'Kitty Section' yazdığını farketti."Kitty Section ne?"
Marinette, sarışın kızın geldiğini fark etmediği için odada kendini tek sanıyordu. Chloé'nin konuşmasıyla ürkmüş ve küçük çaplı bir çığlık atmıştı. Chloé ise kulaklarını tıkayarak Marinette'e söylenmeye başlamıştı.
"Kulaklarımı kemirdin Marinette."
"Kusura bakma Chloé, geldiğini farketmedim. Ne diyordun?"
"Diyordum ki diktiğin tişörtün üstünde yazan 'Kitti Section' ne?"
"Arkadaşlar arasında kurduğumuz küçük bir grup."
"Hangi arkadaşlar, kimler var grupta?"
Marinette bu sorunun geleceğini tahmin etmişti. O malûm kişinin adını atlayarak grupta olanların adını söyledi.
"Ivan, Rose, Juleka"
Chloé 'tamam' anlamında kafa salladı.
"Şarkı grubu mu bu?"
"Evet, iki hafta sonra konser verecekler. Sen de gelmek ister misin?"
"Olur."
Bir süre sessizlik oldu iki arkadaşın arasında. Marinette, sessizliği bozan kimse olmayınca önüne dönerek tişörtleri dikmeye devam etti. Chloé sanki Marinette'in dönmesini bekliyormuşçasına buraya gelmesindeki asıl amacını hatırlayarak, aklındaki soruyu Marinette'e yöneltti.
"Beni seven bir tanıdığın var mı Marinette?"
Marinette bir an için Chloé'nin bu soruyu sormayı unuttuğunu düşünmüştü. Ama genç kız unutmamıştı.
Bu sorunun geleceğini biliyordu. Luka, Chloé gelmeden hemen önce mesaj atmış ve ona hiçbir şey çaktırmamasını söylemişti. Şanslılardı. Chloé'nin, Luka'nın varlığından haberi bile yoktu.
Marinette sorulan bu soru üzerine heyecanını belli eden bir ses tonuyla "HAYIR" diye bağırmıştı.
"Marinette Allah rızası için bağırma. Dibindeyim zaten niye bağırıyorsun ki?! Kulağım gitti."
Marinette içinden Chloé'nin anlamamasına şükrediyor, bir daha olmaması için de dua ediyordu.
"Neyse Marinette ben artık gideyim. Yarın görüşürüz."
"Görüşürüz Chloé..."
Chloé çıktıktan sonra derin bir nefes aldı genç kız. Bir an önce Luka, Chloé'ye söylese de daha fazla daralmasa...
Chloé'nin gitmesiyle birlikte Tikki saklandığı yerden çıkmıştı.
"Ucuz atlattın Marinette."
"Evet..."
Bildirim sesiyle birlikte telefonunu masadan alarak gelen mesaja baktı.
Luka: Mari anlamadı değil mi?
Marinette: Anlamadı.
Luka: Tamam
Luka: Her şey için sağol Marinette.
Marinette: Her zaman...
Marinette gülümseyerek telefonu masasına bıraktı ve dikişine devam etti.
* * *
Chloé eve geldiğinde Marinette'in dediklerini düşünmeye başladı.
'Marinette hayır dediğini göre beni sevdiğini ona söylememiş olmalı...' diye düşündü. Bilinmeyenin başka bir özelliğini yakalamalı ve Marinette tekrar sormalıydı.
Hemen telefonunu eline alarak bilinmeyene ne yazacağını düşünmeye başladı. Ne yazacağını bulmasıyla bildirim sesinin gelmesi bir olmuştu.
Bilinmeyen Numara: Ee..
Bilinmeyen Numara: Kim olduğumu bulabildin mi bari ;)
Chloé: hayır ama bulacağım.
Chloé: Sen hiç merak etme ;)
Bilinmeyen Numara: İyi şanslar o zaman ;)
Chloé: ;)
Seviliyorsunuz...
~rachybug
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Starred Posts ᯽ Lukloé Yarı Texting
FanficBilinmeyen Numara: Nefret edilen biri olduğunu düşünüyorsun ama yanılıyorsun Chloé, ben sana aşığım. İlk yazdığım, biraz çocuk aklıyla yazdığım bir fic. Hata ve klişe barındırır. -Düzenlenmiştir- 03.09.2020 | Lukloe etiketinde 1. 11.09.2020 | Chloe...