'Müziğe aşık ve gitar çalıyor'

289 53 132
                                    

12.07.2019


Chloé: Beni sevdiğine göre hakkımdaki her şeyi biliyor olmalısın.

Chloé: Genelde anonimler öyle olur.

Chloé: Ama burada adaletsizlik var.

Chloé: Sen benim hakkımda her şeyi biliyorken ben senin hakkında beni sevmenden başka hiçbir şey bilmiyorum.

Chloé: Oysa beni seven kişinin kim olduğunu bilmeye hakkım var değil mi?

Bilinmeyen Numara: Sen beni içimi tanıyıp sevdiğin zaman

Bilinmeyen Numara: Kendimi de göstereceğim.

Bilinmeyen Numara: Ayrıca hakkımda illa bir şey bilmek istiyorsan...

Bilinmeyen Numara: Müziğe aşığım Chloé

Bilinmeyen Numara: Tıpkı sana aşık olduğum gibi /bu mesaj silindi.

Chloé: Bu mesaj niye silindi?¿

Bilinmeyen Numara: Otomotik düzeltme :/

Chloé: Müzik hakkında, dinlemekten başka pek bir şey bilmem.

Chloé: Çaldığın bir enstrüman var mı?

Bilinmeyen Numara: Gitar çalarım.

Bilinmeyen Numara: Tıpkı senin kalbimi çaldığın gibi /bu mesaj silindi.

Chloé: Bir gün bana da çalarsın.

Bilinmeyen Numara: ;)

   Chloé, her bilinmeyenle konuşmasından sonra yüzünde oluşan gülümsemeyle birlikte telefonu kapattı. Her zaman olduğu gibi yine genç kızı güldürmüştü bilinmeyen aşık çocuk. Onunla konuşmak Chloé için harika bir şeydi.

   Aklına gelen şey ile yatağından kalktı genç kız. Bilinmeyen kişi müzik sevdalısı ve gitar çalan biriydi. Bunlar Marinette'in o kişiyi tanıması için yeterli olmalıydı.

   Marinette'in evinin önüne geldiğinde telefonundan bir kez daha kontrol etti sarışın kız. 'Müziği seviyor ve gitar çalıyor...'. Bir kaç kere daha tekrarladıktan sonra derin bir nefes alıp içeri girdi.

    Marinette pastanede babasına macaron yapmasında yardım ediyordu. Chloé'nin kapıyı açmasıyla çalan zil ile beraber bakışları kapıya dönmüştü. Marinette gülümseyerek arkadaşını selamladı. "Hoşgeldin Chloé."

   Chloé de arkadaşının gülümsemesine karşılık verdi.

   "Merhaba Marinette. İşin yoksa konuşabilir miyiz?"

   Marinette hayır diyeceği sırada Tom onu durdurdu ve arkadaşı onunla konuşmaya gelmişken geri göndermesinin ayıp olacağını, zaten geriye pek fazla iş kalmadığını kendisinin halledebileceğini söyleyerek biricik kızına teşekkür etti ve arkadaşıyla birlikte yukarı gönderdi.

   Yıkarı çıkar çıkmaz Chloé, Marinette'in kapısını kapatarak hızlı bir şekilde konuya dalış yaptı.

   "Marinette hani sana geçen gün beni seven bir arkadaşını tanıyor musun diye sormuştum ya.."

   "Evet."

   "Sen de bana aşık bir arkadaşın olmadığını söylemiştim. Peki ya müziği seven ve gitar çalan bir tanıdığın var mı?"

   Marinette yutkundu. Luka ona, kendisi hakkında bilgi verdiğini söylememiş, uyarıda bulunmamıştı. Ama baştan anlaşmışlardı. Chloé'nin öğreneceği gün kesindi ve o güne daha vardı.

   Marinette, Chloé'yi şüphelendirmemek için sessizliğini bozdu.

   "Hm.. Ivan var ama o, Milen'i seviyor. Başka birini tanımıyorum."

   Yalan...

   "Kim o zaman bu çocuk?! Kafayı yiyeceğim ya!.."

   Chloé ona gizliden yazan çocuğun kim olabileceğini düşünürken Marinette, arkadaşına hem yalan söylediği hem de onu seven kişiyi kendisinden sakladığı için suçluluk duyuyordu. Ama her şeyin bir zamanı vardı ve o zaman gelince hem Chloé mutlu olacak hem de yalnız kalmayacaktı.

   Günün geri kalanında bu gizemli kişinin kim olabileceğini düşünmüşler, bulamayınca vazgeçip birlikte Marinette'in tasarımlarını deneyip fotoğraflar çekmişlerdi.

   Chloé daha önce hiç bu kadar eğlenmemişti. Bu gün için Marinette'e minnettardı. Tabii onu her zaman güldüren bilinmeyene de...

                        * * *

Bilinmeyen Numara: Ciddi misin Chloé?

Bilinmeyen Numara: Sana kendim hakkında bilgi verir vermez Marinette'in yanına mi gittin gerçekten?

Bilinmeyen Numara: Bu arada sizi camdan izledim de

Bilinmeyen Numara: Baya eğleniyordunuz.

Bilinmeyen Numara: Daha önce seni hiç bu kadar mutluyken görmemiştim.

Bilinmeyen Numara: Marinette'e güvenebileceğimi biliyordum.

Bilinmeyen Numara: O harika bir arkadaş.

Bilinmeyen Numara: Ayrıca konumuza geri dönersek

Bilinmeyen Numara: Zamanı gelmediği ve ben istemediğim sürece gülüm

Bilinmeyen Numara: Beni bulman biraz zor ;)

Chloé: Bugün gerçekten çok eğlendim.

Chloé: Haklıydın

Chloé: Marinette güvenebileceğim harika bir arkadaş.

Chloé: Ve ayrıca

Chloé: SEN BİZİ Mİ İZLİYORDUN?!

Chloé: SAPIK MISIN?!

Bilinmeyen Numara: Bu ilk kez yaptığım bir şey değil.

Bilinmeyen Numara: Seni uzun zamandır izliyorum.

Bilinmeyen Numara: Ayrıca sapık filan değilim.

Bilinmeyen Numara: Aşığım..

Seviliyorsunuz....
~rachybug

💙💛

Starred Posts ᯽ Lukloé Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin