7. Bölüm (Dedim benim karıyla kızla ne işim olur )

419 29 61
                                    

Hızır Meryem cevap vermeyince cama bir tane daha taş attı.

H: Meryem sana diyorum... Aloo.

Meryem cama çıktı en sonunda.

M: Hızır, napıyorsun sen burda?

H: Aşağı gelsene.

M: Ya Hızır gecenin yarısı görse birisi ne diyeceğiz manyak mısın?

H: İyi o zaman gelme... (yere oturdu) Bende burda çürümeyi bekliyim.

M: Yok sen harbiden manyaksın.

H: (yüksek sesle)Manyağım tabi😏 hadi aşağı gel.

M: Üff. Tamam sessiz ol.

Meryem söylene söylene aşağı inmişti.

M: Ya hayır sen ne biliyosun burası benim odam?! Ya teyzemlerin odası olsaydı napıcaktın?!

H: Kusura bakmayın yanlış cam diyip öbür cama gidecektim.... Niye böyle karşılıyorsun beni? Hoşgeldin canım diyip öpebilirsin mesela😏

M: Bana bak öp möp diyip kızdırma beni! Tek derdin ben miyim ya? Git biraz sosyalleş.

H: Sensin tabi tek derdim. Senden güzel dert mi var?

M: (konuyu değiştirmeye çalıştı, koklanarak) Bana bak, sen içki kokuyorsun.

H: (kıyafetini koklayarak) Yoo bana gelmedi.

M: Doğruyu söyle, içki mi içtin sen?

H: Hıı içtim... Selim dedi gidelim şeye dedi, dedim benim karıyla kızla ne işim olur? (Bölüm adı malbayım hiç inandırıcı değil.)

M: Aa Selim, bizim Hızır!

H: Dur lafımı bölme ya. O da içersin biraz dedi, çok içmedim, sarhoş olmadım...(eline bakarak odaklanmaya çalışıyordu, sırıtarak Meryem'e döndü) olmuşum...

M: Gece gece ne geldim kapıma benim ya, biri görse ne diyeceğiz? Ya eniştem görürse?

H: Görsün, görsünler artık bizi, bilsinler, dünyanın en güzel aşıklarının hemen burunlarının diplerinde olduğunu bilsinler, görsünler bizi.

M: Görmesinler Hızır istemiyorum. Yeter bu kadar gidiyorum ben, sende beni birazcık düşünüyorsan bekleme burda evine git.

H: Neden bana bu kadar kötü davranıyorsun ki?

M: Sana kötü davrandığım filan yok.

H: Sanki benden kaçmaya çalışıyorsun. Bizi dışardan gören herhangi bir insan benden nefret ettiğini falan düşünür, bazen ben bile öyle düşünüyorum.

M:(Hızır'a yaklaştı) Senden kaçmaya çalıştığım filan yok, sadece yüz vermeye gelmiyorsun. Bir an boşluğuma geldi öptün diye sürekli öpmek istiyorsun, doymuyorsun...

H: Ben diyorum sana işte gel evlenelim diye ama yok işte naparsın yok yani.

M: Olmaz Hızır lütfen tekrar başlama, baban bile benden vazgeçmeni söylüyor.

H: (Meryem'i kollarından tuttu ve gözlerine baktı derin derin) Seni seviyorum.

M: Hızır biliy-

H: Seni seviyorum.

Meryem hiçbirşey söylemek istemedi o an, susutu.

H: Ben seni seviyorum, sana asla zarar vermem kimse için senden vazgeçmem, babam, enişten, teyzen, ceylan, annem, abim, gökyüzü, deniz, dünya hatta evren karşı çıksın senden vazgeçmem. Ama sen ayrılmak  istiyorsan bunada karşı çıkmam. Çünkü dediğim gibi seni seviyorum.

ELDEN NE GELİR BAZENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin