deux

563 91 368
                                    

Zayn koşarken boynundan düşen kravatı almak için durup, uçan yeşil-siyah çizgili kravatın peşinden geriye koşmuştu. Kendisi uyanamamaya alışıktı, annesi uyandırmasa sonsuza kadar uyurdu. Ama Louis de onunla beraber uyuyakalmıştı.
"Hadisene!"
Louis onun geriye koştuğunu görüp durmuş ve ayağını yere vurarak bağırmıştı. Zayn yerdeki kravatını alırken kitaplarına düşmemeleri için sıkıca sarılmıştı.

Louis ve Zayn, uyuyakaldıkları yetmiyor gibi, çok fazla uyuyup kahvaltıyı kaçırmış ve ilk derslerine de geç kalmışlardı.
"Nerede bu Karanlık Sanatlara Karşı Savunma sınıfı?"
Louis var olan bütün huysuzluğuyla sorduğunda Zayn hâlâ koşarken ona Profesör Potter'ı gösterdi. Louis koridorun sonundaki sınıfa yönelen adamı gördüğünde derin bir nefes alıp var gücüyle koşmaya başlamıştı.

"Yalvarırım binama puan kaybettirmeyeyim. İlk dersten bir Gryffindor'dan azar yemeyeyim, lütfen!"
O gözlerini kapatmış, kafası yukarı bakarak yalvarırken Zayn gözlerini devirmişti.
"Tanrınla iletişim kuracağına koşsana Louis!"
Zayn bağırıp onu geçtiğinde, Louis de hırslanıp tekrar ona yetişmişti. İkisinin hızlı adımlarının taş zeminde çıkarttığı ses boş koridorda yankılandığı gibi, sınıflarda da yankılanıyordu.

"Geç kaldığımız için özür dileriz Bay Potter!"
Aynı anda sesli bir şekilde girip söylediklerinde Potter gülüp arkadaki boş sırayı göstermişti.
"İlk günden geç kalmanız gayet doğal. Ama bu kadar koşup ses yapacak ne vardı?"
O gülerek masaya yaslanırken ikili kafalarını sallayıp boş sıralara yerleşmişlerdi. Harry Potter kendisini parlak gözlerle izleyen ufak büyücü ve cadılarda gözlerini gezdirip kollarını iki yana açarak masaya yaslandı.

"Hepinize merhaba çocuklar. Ben Harry James Potter. Sizinle beraber benim de ilk yılım. Tahmin ediyorum ki bana bugün ders işlemek istesem de işletmeyeceksiniz."
Tüm sınıf kıkırdarken Harry de onlara gülümsedi.
"Sormak istediklerinizi sormakta hiçbir kaygınız olmasın. Hepinizin eşit görüldüğü bir sınıf benim sınıfım, binalarınız ve aileleriniz fark etmeksizin. Hepinizin içinde mükemmel büyücü ve cadılar yattığına eminim. Önünüzde çok uzun bir yol var ve büyük savaşın üzerinden yalnızca birkaç yıl geçti. Kara büyü ve büyüsünü kötüye kullanan büyücüler hâlâ aramızdalar, malesef. Her zaman da olacaklar."

Kendisini ilgiyle dinleyen çocuklarda gözlerini gezdirirken konuşmaya devam etti.
"Sizin gibi iyi yürekli büyücülerden beklediğimiz, yolunuzu şaşırmamanız. Şaşırsanız da her zaman bir geri dönüş vardır, bunu unutmayın."
Sınıftan önce alaylı bir gülüş duyuldu, ardından kızıl saçlı bir kız konuştu.
"İyi yüreklilik ve Slytherin? Bahsettiğiniz kötü büyücülerin tamamı o yılanlarken bize neden bu konuşmayı yapıyorsunuz Bay Potter?"

Ufak çok bilmişin söylediği şeyle tüm Slytherin öğrencileri kaşlarını çatarken bir tartışma başlamadan Harry elini kaldırarak hepsini susturdu.
"Savaşın göbeğindeydim, Bayan Stone. Hayatımı onlarca kişiye borçluyum. Bunlardan biri de İksir dersinize girecek olan Draco Malfoy. Kabullenmekten hoşlanmasam da Malfoy olmasa çoktan ölmüş olurdum, Karanlık Lord'a beni verebilirdi. Yapmadı, herkes düşmanlarıyla savaşırken o kendisi ve inancıyla da savaşıyordu. Onun yerinde olsanız, beni korumazdınız."

Durduk yere o sarı kafayı savunmaya başladığını fark ettiğinde kafasını sallayıp asıl konuya döndü.
"Büyük çoğunluğun Slytherin olması, Slytherinleri şeytan yapmıyor. Karanlık dönemde yolundan sapan her tür büyücü gördüm. Kendi binamdan da, diğer her binadan da, başka okullardan da. Bunun binanızla alakası yok, dediğim gibi; yürek temizliği."
Harry, Bay Potter'ı parlayan gözlerle dinliyordu. Ona sormak istediği onlarca şey vardı. Ve adam gerçekten mükemmeldi.

"Bu konuşmayı klasikleştirmeliyim sanırım, değil mi?"
Onaylayan ve dalga geçen sesler gelirken Potter sakince masasından kalktı.
"Sorularınızı alırken bir yandan da sizi daha iyi tanıyabilmek için ilk dersimize de biraz başlamak istiyorum."
Hayal kırıklığıyla oflamalar yükselirken Potter onları heyecanlandırmak için ön sıradakileri ellerinden tutarak ayağa kaldırdı.
"Hadi ama! Karanlık Sanatlara Karşı Savunma dersinde sıkılamazsınız!"

Interdites |One Direction X Hogwarts|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin