SON

1.9K 336 83
                                    

120320

seni seviyorum.

seni sevmek için doğmuşum gibi hissediyorum.
saçlarının arasında ellerim gezinirken okuyacağın bu satırları gökyüzüne bıraktım. her zaman evrende var olacaklar, sonsuza dek.
tüm kalbim, derin.

xxx

hiç bu kadar heyecanlandığını hatırlamıyordu. heyecandan midesi bulanıyordu ve çok hızlı nefes alıyordu. kızıl saçlarının diplerinde ter biriktiğini, yanaklarının kızardığını ve çillerinin iyice belirginleştiğini hissediyordu. merdivenden atladığında çıkışa ulaşmıştı.

ve işte oradaydı. bankta oturmuş elindeki deftere bakıyordu. nefeslerini düzenlemek için üstün bir çaba sarf ediyordu. onun kendisine aşık olduğunu öğrendiği andan beri böyle nefes alıyordu...

adımları hızlıydı. nefesi hızlıydı. kalbi hızlıydı. yüzünden gülücükleri uzak tutan Varis, şimdi suratında kocaman bir tebessümle sevdiği kadına doğru ilerliyordu. 

Derin başını kaldırıp onun geldiğini gördü. hızla ayağa kalkıp defteri banka bıraktı. kalem yere düşmüştü; kalem umurunda bile değildi. gözlerine dolan yaşları götürmek için güldü. mutluluktan mıydı bu yaşlar? 

ağlıyordu. gülümseyerek ağlıyordu. ve şimdi... Varis yalnızca bir adım uzağındaydı. genç adamın saçları darmadağındı. gözlerinin çevresi, yanakları kızarmıştı ve Derin'in o aşık olduğu gülüşü suratına yapıştırılmış gibiydi. 

"buna inanmakta zorlanıyorum," diye fısıldadı Varis. dokunmak için elini kaldırdı ama geri çekildi. elleri titriyordu. ne yapacağını bilemiyordu. ikisinin de dili tutulmuştu.

"neden benden uzaktın?" dedi sitemle bu kez. "sevgimin eksik olduğunu mu düşündün? sen benim tuvalime düşen ilk kadınsın Derin."

Derin elini kaldırdı ve parmaklarını Varis'in sağ yanağına yasladı. Varis'in gözleri kapandı. Derin diğer eliyle gözünden akan son damlayı sildi ve ona iyice yaklaştı. çenesine tüy gibi bir öpücük kondurdu.

"bir yemin istedim," dedi fısıldayarak. "sonsuza dek benim olduğuna dair bir yemin istedim."

"sonsuza dek seninim. yemin ederim."

Derin güldü. "sana inanıyorum. beni bulduğundan beri sana inancım sonsuz."

"sana aşığım."

Derin kalbini tuttu. "ölmemi istemiyorsan, sus," dedi ve adamın kızıl kahverengi gözlerine baktı. bu son damlaydı. Varis onu kendine çekti ve sımsıkı sarıldı. kalbinin atışını hissedecek kadar çok sarıldı. 

"seni seviyorum, fırça."

"seni seviyorum, vincent."

xxx

vincent'in tuvaliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin