Deci, fara deci, era o zi frumoasa de iunie,soarele stralucea pe cer,vazduhul se oglindea in corasonul meu, care era ocupat de Picantus.In concluzie era o zi perfecta de mers la Moreni. Eu sunt Bianca, o fata modesta de 17 ani, sunt blonda, sunt creata si inalta, am ochii verzi si un corp de admirat.Nu vreau sa fiu narcisista dar cine nu ar fi daca ar arata ca mine. Prietena mea Roberta de 18 ani avea mustang rosu ca focu, deci Doamne, era matt, tunat, ce sa ti mai doresti de la viata, a da ,pe Antonio Pican. Am furat niste bani de la părinți si am plecat spre Moreni.Am mers incontinuu timp de 5 ore iar afara se inserarse.Aveam un plan bine pus la punct sa il rapim pe Picantus.Am intrebat toti vecinii unde sta Pican . Cand am ajuns in fata casei lui ne am uitat pe geam si l am vazut pe Picantus dormind.Am claxonat iar Pican a iesit afara minunandu se de mustangul nostru .In timp ce se minuna i am dat cu spray lacrimogen in ochi si l am bagat in sac in portbagaj.
Cand s a tezit era la mine acasa legat de scaun, si a vazut cat de buna sunt
PICAN - Wooow, esti mai buna decat Cezara, sper ca in pat la fel
BIANCA-Dar de unde stii ca Cezara e buna la pat?
Pican-Eeee si tu acuma, hai sa schimbam subiectul.CE VREI DE LA MINE?!!
Bianca - Pe tine
Pican- Fuck......
(tensiune)(tensiune)(tensiune)
Va urma