După ce ajung în parcare cele doua fete urca în mustangul Robertei și pornesc în viteza mai ceva ca într-un film de urmărire.
Pe drum răsună la maxim auzindu-se bas-ul melodiei AMSTERDAM de la Antonio Pican.
După câteva minute bune de condus, cele doua fete au ajuns în fața unui magazin KFS. Au întrat prin efracție cu abilitățile lor de ninja, Roberta împiedicând-se de câteva ori de pragul ușii dar a ajuns cu bine în bucătăria cunoscutului fast-food și s-au înarmat cu ciocanele de șnițele și linguri și au spart geamul cu geanta Robertei reușind sa fuga înapoi la mustangul lor fără probleme. Au urcat la repezeala, și Roberta a pornit radioul, începând sa se audă dragoste neanteleasa de la Alvarez și au pornit din nou către ascunzătoarea vlogerului. Pe drum Robert și Bianca au început sa boceasca fiindcă au fost înșelate. În scurt timp au ajuns în fața unui bloc imens și au intrat fără sa mai stea pe gânduri în lift. Acea melodie relaxanta tipica de lift răsună în urechile fetelor ce își pregăteau "armele" gata pentru atac. Când ușile liftului s-au deschis fetele au sarit afara fugind direct către ușile apartamentului. Au intrat fără sa mai bata.
Roberta: Mâinile sus, nu mișcă nimeni, am o lingura și nu mi-e frica sa o folosesc!
Bianca se uita amenințător la cei 6 care stăteau pe canapea și se uitau la Riverdale și mâncau chipsuri de la Lais (nu facem reclama)
Dia sare ca arsa în fața celor doi gata să-i apere de cele doua bestii feroce.
-Întâi trebuie sa treceți de noi ca să ajungeți la ei, zise eroic fata cu parul roz.
Gami: Mai bine zis de tine, tu ești mama în grup tu răspunzi de noi, zise ferindu-se de lingurița pe care o aruncase Bianca după el și, care ajunsese sa se înfigă în perete
În acel moment Gami se ridica speriat și Pican îi pune "din greșeală" piedica iar Gami cazu pe cactusul de lângă canapea.
Pican:Ustura?
Gami de uita urat la Pican.
Gami: Dar care e problema ta, da? Ar trebui sa te maturizezi (voce de Flex)
Pican: Nu e vina mea ca tu ai un metru și o speranța!
Toată atenția se îndreaptă către cei doi și Gami de ridica de pe cactus pregătit să-i dea un pumn lui Picantus. Acesta îi prinde pumnul de bebeluș.
Pican: Pe fața ta zici ca s-a petrecut explozia de la Cernobal!
Rănit Gami îi răspunde:
- Ai nasul zici că-i colt de pâine!
Selly, Abi, Dia, Exploa, Bianca, Roberta:Ooooooo
Cei doi încep sa se bata ca niște fetite și Bianca pentru a-l ajuta arunca cu ciocanelul în direcția lui Gami dar din greșeală îl nimerește pe Selly care lesina instant fiind văzut doar de Abi care îl privește dezinteresat continuând să-și mestece guma în timp ce se uita ca confruntarea celor doi care era arbitrata de Dia.
Bianca și Roberta se așează pe jos privind lupta pentru supremație.
Nu după mult timp geamul este deschis de către Pain care intra pe scara de urgenta și începe sa arunce în toate direcțiile cu petarde.
Un ras mult prea cunoscut se aude în toata gălăgia ușa dulapului deschizându-se lent atrăgând atenția tuturor mai puțin a lui Pican și Gami care condinuau sa se bata ca niște animale lăsând-o la iveala pe Theo ce ținea strâns în brate mica găină. Gucci începe sa mârâie când îl vede pe Abi și reușește sa scape din bratele iubitoarei sale stăpâne atacând-l fără mila pe Abi.
Râzând Theo le arunca tuturor câte o punga de popcorn continuând sa se uite la războiul celor doi ca și cum nimic nu ar fi ieșit din comun.
După 5 minute de lupta pe ușa a intrat Boddy cu camera de filmat. S-a uitat plictisit la imaginea din fața sa. Selly leșinat pe jumătate de canapea, Theo râzând în dulap, Pain continuând sa arunce cu petarde, Dia urlând de nebuna "haideee, șarpilii" iar Abi mutilat de găină Gucci di de cei doi băieți care se băteau, toate aceste imagini acompaniate de bubuituri râsete strigate de durere din partea lui Abi, sunete de găină nervoasa și râsul de pasare exotica a iubitei sale.
Boddy: Meh, va ieși un story bun a ridicat din umeri și a spus filmând tot ce se va întâmpla iar apoi ieși cum a intrat.
Surprinși Muntenii vad story-ul fiind un apropiere de locul unde se aflau aceștia. Muntenii s-au gândit sa meargă sa vadă ce se întâmplă.
Aceștia ajungând în fata ușii intra lovind-o cu piciorul și ținând mâinile în firma de pistol și strigând:
- FBI open up, nu musca nimeni sau tragem!