Omg!Cred că o iubesc pe Bianca

35 1 0
                                    

Au trecut câteva luni de la acel incident, și de atunci mai gândesc la Bianca.Mi am dat seama că ea a făcut toate astea pentru că ținea la mine, chiar daca părea puțin psihopata...dar nu mi o mai pot scoate din minte și n am mai auzit de ea de câteva luni bune.Tot ce aflasem era că ea a cunoscut un alt băiat prin intermediul Andrei Gogan, iar Roberta are o relație destul de frumoasa cu Abi, și își vor împărți pentru totdeauna guma hubba bubba.
Trebuia să mai întâlnesc cu bunul meu prieten Vlad Alexandru , care o fost plecat la mama dracu și trebuia să l iau de la aeroport
Mi am luat hanoracul ăla alb cu noul merch picant, pantalonii mei negrii și o pereche de șosete lungi cu doua dungi negre. Mi am luat adidașii de la Jordan, că nu mi i iau pe aia de la Vans că nu se potrivesc cu hanoracu, și ăștia de la Jordan se potrivesc și cu șosetele deci îs asortat.
Ma duce daddy la aeroport, tot drumul am ascultat doar noua melodie a Vulpiței.
Când dau sa ma duc in sala de așteptare dau cu ochii de Bianca.Ma duc spre ea , pentru că voiam sa lamurim lucrurile între noi.Poate că o vedeam cu alți ochi , dar ceva era diferit la ea, era mai frumoasa ca niciodată, era spălată cu Perwol.S a uitat la mine confuză și când dau sa i zic ceva simt o bătaie ușoară pe umăr.Era Vlad.
-Vai, văd că ai cunoscut o pe noua mea iubita

(Suspans)
Va continua

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 03, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Antonio Pican vtm 1Where stories live. Discover now