O SURPRIZĂ NEASTEPTATA

115 2 1
                                    

Surprinsa, Bianca îl imbranceste pe Regele Romaniei, iar acesta ajunge sa cada peste prietena Biancăi, Roberta. Abi se uita intens în ochii ei nu înainte de a-și scăpa guma huba-buba pe jos. Roberta își așează palma violent pe obrazul său și se uită intens în ochii lui negrii ca papucii Gucci cu șerpi de cristale.
Roberta: Fhaaa ia-l de pe mine ca ma îndrăgostesc de el.
Pe fundal a început sa se audă o manea, Theo îl sunase disperata pe Abi după ce văzuse story-ul.
Bianca speriată i-a trântit IPhone-ul de  perete.
Pican continua sa țipe ca o fetiță, însă Bianca făcu o mișcare de wresling și sari pe el agresiv. Săracul Pican nu mai apuca sa facă nicio mișcare căci se lovește puternic cu capul de parchet și leșina.
- Ups cred ca l-am stricat, zise Bianca
Roberta: Ba disperato, apuca Roberta sa spună înainte ca Abi să-și scoată papucii Guccii și îi arunca în capul ei aceasta lesinand lângă Picantus.
??? : Sarpiliiii zise Theo spărgând geamul cu un cartof și cu găina Gucci la subraț în timp ce iubitul ei, Boddy intra ca un om normal pe ușa cu camera de filmat în mână.
Bianca: Oh, nu, Pican, am fost descoperiți! Trezește-te, ia-mă de mână și hai sa fugim cu mustangul în Dubai cât încă mai avem timp!
Abi își ia o guma huba-buba și începe sa cânte maneaua cu Dubai. Gucci vede guma lui Abi și se repede agresiv la el scoțând un sunet de împerechere și încearcă să-l ciupească de față pe Abi.
Theo își cheamă găina disperata: Hai Gucci la mama, hai, ca ai ciupit lucruri mai bune.
Pican se trezește confuz: Theo eroul meu, salvează-ma de sub ghearele acestui monstru fără suflet.
Bianca: Sa știi ca te-am auzit!, zise ea revoltata pregătindu-se sa sară din nou pe el.
Roberta se trezește, Pican se da la o parte din fața Biancăi iar Bianca sare peste Roberta.
Pican sare în bratele lui Abi iar Abi sare pe geam în brațe cu Pican.
Boddy: Nu uitați sa dați un pumn butonului de like dacă va plăcut acest prank pentru Pican, noi ne-am dus, paaa!
Și acum ce? Întreabă Theo încercand să-și calmeze găina care  deja începuse sa facă spume la cioc.
Boddy: Hai acasă.
Amândoi pleacara cum au venit, Boddy iese pe ușa iar Theo sare ca nebuna împreună cu găină la subraț pe geam.
Cele doua fete rămânând singure leșinate în camera.

Va urma

Antonio Pican vtm 1Where stories live. Discover now