???: Oh nu, te implor scoală-te, striga bruneta încercând sa o trezească pe Bianca bff ul ei.
Bianca: Mmmh, Pican hai sa înotam cu delfinii in Hawaii....
În acel moment iese Răzvan Gogan din baie abordând o postura eroica trăgând-și pantalonii.
Prietena Biancăi se trezește confuza și se uită îngrozită către cele două și zice:
- Andra, nu știam ca ești pedofila! Și tu, Bianca nu credeam ca îl înșeli pe Pican!
În acel moment o lacrima de prelinse pe obrazul Biancăi dramatic:
E-l...El...a fugit în lume cu Abi și m-a părăsit, (striga dramatic)
Răzvan: Nici măcar nu ați fost împreună, zise plictisit clipind des.
Auzind acestea Bianca vru sa se ridice și să-l strângă de gât pe Gogan.
Andra fu mai rapida și nu o lăsă să se ridice.
Roberta conștientizand tocmai ce a spus Bianca și își puse mâna la piept ca și cum și-ar strange inima. Sufletul ei se sparse în mii de bucatele. Ea începu sa plângă in hohote. Răzvan se îndrepta spre fata ea crezând ca vrea sa o consoleze dar defapt el mese la Bianca consoland-o pe ea.
Roberta de simte rănită și îi pune piedica lui Răzvan dar Andra intervine la momentul potrivit și își prinde dragul frățior.
Roberta: Scoate fha toporul ca mergem după bărbații noștri!
Răzvan revoltat de cuvintele Robertei conștientizează ca Bianca nu avea să-i accepte sentimentele ascunse, acesta ieși afara dar nu înainte de a-și lua telefonul.
Odată ce a ajuns pe scara blocului, Răzvan îl suna pe Pican iar când acesta îi răspunde Răzvan începe sa vorbească pe nerăsuflate fără a-l lasă pe blond sa scoată vreun cuvânt.
Răzvan: PICANEE, NEBUNELE ALEA DOUA VOR SA VINA DUPĂ VOI CU TOPORUL FIINDCĂ LE-ATI PĂRĂSIT FUGIȚI ACUM CÂT AVEȚI OCAZIA SI DISPĂREȚI MAI CEVA CA ELODIA!
Auzind toate acestea Pican îi spusese lui Gogan sa mai tragă de timp.
*Perspectiva lui Pican*Ma uit către Abi care era într-o camera cu mine și mesteca guma într-un mod gălăgios.
-Dacă ții la viața ta, trebuie să-l sunam pe Selly.
Abi nici nu auzise ce îi spusesem deoarece mesteca obișnuită sa guma sa huba-buba.
Ies pe hol și îl sun pe Selly.După ce îi explicase lui Selly situația acesta îi spuse ca este dispus să-l ajute.
Selly îi dădu adresa la care trebuiau sa se întâlnească împreună cu gang-ul său.
Când Selly da nas în nas cu Abi, acesta se umfla ca un cocos dar intervine la timp Gami și îi șoptește lui Selly despre pedeapsa sa în care trebuia sa se împace cu Abi.
Selly se calmează și începe sa discute rațional cu Abi.
Abi înțelege situația și accepta sa se împace cu o condiție.
Abi: Pot să-ți zic fă?
Selly deja nu mai putea suporta copilariile lui Abi dar este nevoit sa accepte situația deoarece nu voia să-și strice reputația.-(Selly încercând sa se calmeze)-Gata Selly gata, calmează te , tu ești pe locul unu, nu ți strica reputatia
Bianca și Roberta erau pregătite de plecare, înainte de a fugi Pican cu Abi, Bianca i-a pus pe jacheta lui Pican un dispozitiv de urmărire.
Fără a sta pe gânduri acestea se îndreaptă spre ușa.
Răzvan își aduce aminte ca trebuia sa le întârzie cât reușeau cei doi sa scape de ele.
Răzvan: Stați, nu puteți pleca!
B&R: Crezi ca ne poți opri?
Bianca se apropie de Răzvan și îl săruta pe obraz acesta lesinand de emoție.
Cele doua fete ies din bloc cu GPS-ul pornit în căutarea celor doi.