soguk, cok soguk bir gundu evde yanliz kalacaktim ailem bir kis tatiline gitmislerdi. cok mutluydum cunku ilk kez sorunsuz olarak annemlerden ayrilmistim. bu ayrilik yaklasik uc hafta surecekmis. bir korku filmi acip enerji icecegimi yudumluyordum. zil caldi. Parmak uçlarında kapıya yöneldim. Kapinin gözünden baktım. kimse yoktu... koltuguma geri dondum. tekrar ve tekrar oldu. sinirlendim. bu kez farkliydi. bir sepet, ustu kanli bez ile ortulmus bir sepet... ve ona iple baglanmis bir kagit. kagidin uzerinde bir sey yazdigini umud ederek kagida baktim. bombos olacağını tabiikide dusunmemistim . biraz kafa yordum ama hicbir sey anlamamistim. belkide biraz korkmustum. sonra sepet aklima geldi. bezin altina bakacaktim. ince minnacik parmaklar, ayaklar ve bu bir bebekti. uyudugunu dusunmustum uyandiginda ilgilenmem gerekir.. o an ona yemek hazirlayamam simdiden hazirlasam uyaninca veririm diye dusundum. 1 saat, 2 saat, 3 saat... uyanmiyordu. uyandirmak icin cabaladim. uyanmiyordu. ben televizyon izlemeye devam ettim. Benim uyuya kalacagimi hesap etmemistim. Sabah olmustu. Okula gitmem gerekiyordu. Ona hazirladiklarimi kahvaltida yedim.fakat bebegi ne yapacaktim? Yakin bir arkadasim olan mary'e teslim ettim bizim hemen bir alt sokagimizda daire 5 te oturuyor. O okumuyor. Ona verdim. Sonrasinda ise bisikletime binip okulun younu tuttum. Dondugumde hala uyanmadigini soyledi. Yoksa öl...
Herneyse sacmalamanin vakti değil.. Sadece gerçekten uykusu var.Kantinden aldigim gorunmez kalem belkide ilk kez ise yarayacakti. Ve hakliydim. Kagitta yazan bir sey vardi. Ama dedigim gibi. Sadece bir sey ! O da buyuk"V" harfiydi... bu neydi? Bir ipucu? Bir ismin bas harfi? Neler olamazdi ki...
Artik bir an once annemlerin gelmesini bekliyordum...
ARKADASLAR MERHABA. BU BENİM İLK HİKAYEM OLDUGU İCİN YANLİSLARİM OLABİLİR. YORUMLARİNİZİ COK MERAK EDİYORUM. LUTFEN BENİMLE PAYLASİN... TESEKKURLER...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FEAR WALKED
Mystery / Thriller14 yasindaki bir kiz cocugunun 4 haftalik evde yanliz kalisi ve yasanan paranormal olaylar...simdi gerilim vakti...