İlginc olan asil konu gozlerimi actigimda beyaz cennet kapilarini veya sipsicak alevler yukselen atesleri degil hastane odasinin floresanlarini gordum. (!?) Olmemis olmam imkansizdi. Ama yasiyordum. Odada kimse yoktu. En azindan oyle zannediyordum. Taa ki sagimdaki koltuga bakana kadar. Ama bu annemdi. O nasil benden haber almisti? Her neyse...
O benim uyandigimi gorunce havalara uctu. Hemen hemsireyi cagirdi. Geldiginde kulaklarina kadar uzanan gulumsemesi ile beraber soluk solugaydi.
Saatler gectikten sonra yine mahallemizde oturan acelya yanima gelmisti. Sanirm hasta ziyaretiydi...
Uzun sure sohbet ettik. Daha sonra ona Mary ile olan iliskisinin nasil oldugunu sordum.
-"o kim?" Diye bir cevap aldim.
-"Bizim mahalledeki!"
-"Allahalah? Ben niye tanimiyorum!?"
-"Nasil yani????!"
-"Yok ya ben cidden tanimiyorum. Neydi Harry miydi, Mary miydi, neyse iste..."
Ama bu imkansizdi. Beraber cok oynardik küçükken . Bize geldiginde parti filan yapmistik... o gittikten sonra koltuga uzandim, telfonumu aldim ve pelin'i aradim.
-"Alo"
-"efendim canim?.. ha bu arada gecmis olsun ziyaretine gelemedim dersane vardi da ama sey..."
-"Onu bunu birak. Sen cabuk Mary'lere git!"
-"kimlere?"
-"Mary!"
-"Onu tanimiyorum."
-"Off nede kimse tanimiyor. Onunla cok animiz var. Hani su okula gitmeyen kiz varya. Yabanci... "
-"Onu tanimiyorum dedim ya"
-"O zaman sana bir adres veriyorum oraya git."
-"soyle..."
-"bizim alt sokağın hemen girisindeki büyük kırmızı binada 5 numarali daire."
-"Sen iyimisin?"
-"evet?"
-"Orasi 2 yil once yikildi ya!"
-"Ne?"
5 vote for new section
5 vote için yeni bölüm...
Olumlu yada olumsuz... Yorumlarınızı çok merak ediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FEAR WALKED
Mystery / Thriller14 yasindaki bir kiz cocugunun 4 haftalik evde yanliz kalisi ve yasanan paranormal olaylar...simdi gerilim vakti...