"Rüzgar"

105 77 36
                                    

Manahattan sanki geleceği biliyormuşçasına oldukça soğuk ve sessizdi. Rüzgar oradan oraya savuruyordu sarı yaprakları. Kızıla boyanan gökyüzü bir şeylerin habeercisiydi ama neyin?

Uçuşan sarı yapraklarla küçük bir gazete yaprağı eklenince kızıl gökyüzü maviye boyandı kısa bir süre ardından 3 yıldırım sesi yankılandı tanrının bile unuttuğu sokaklarda. Ardından 3 genç yeryüzüne düştü. Hepsinin yüzünde alaycı bir o kadarda kendinden emin bir gülüş vardı. Yere vurduklarını elleriyle birlikte başlarını da kaldırdılar. Hepsinin yüzü mükemmel ve kusursuzdu. Gerçek olamayacak kadar güzel.

" Amari özlemiş olamalısın buraları " dedi alaycı bir ses tonuyla sarı saçlı çocuk. Siyah saçlı kız arbaletinin kabzasını sıkıca tutup yanındaki çocuğa döndü.

" Aslında düşündüm de hiç özlememişim buraları. Her yer saklanmış iğrenç gece çocuklarıyla dolu." deyip bakışlarını kendinden sadece 2 yaş büyük olan kardeşine çevirdi. Kardeşinin saçları da onun ki gibi siyahtı, gözleri ela ve oldukça uzun boyluydu. Kardeşi biçimli kaşlarını çatıp yerdeki gazete kağıdını işaret etti.

" Amari şunu bana getir " dedi sert bir sesle. Amari yüzünü buruşturup yerdeki kağıdı aldı sitem edercesine.

" Bana emir vermekten hoşlanıyorsun değil mi Jason?" dedi gözlerini devirerek ve kağıdı Jasona uzattı. Jason küçümser bir ifadeyle kardeşine bakmaya başladı. Onun olayı buydu zaten kendinden başka herkesi küçük görürdü ve onlara emir vermeye bayılırdı.  Kardeşinin uzattığı kağıdı almayınca  amari öfkeyle  " Ciddi misin sen ya?" dedi ve kağıdı açtı. Tek kaşını kaldırarak başlığı okudu.

" Cinayet zanlısı aranıyor." Tepkileri ölçmek için ikisinin de yüzüne bakarak okumaya devam etti.

" Üniversite öğrencisi 'Raven Raeken' adlı cinayet zanlısı gittiği okuldaki bir arkadaşını ve annesini öldürdüğü düşünülüyor. Son dersini giren öğretmeni'  O gün son derste bizimleydi ve tuhaf davranışlar sergiliyordu. Ardından lavoboya gitmesine izin verdiğimde ise koşarak sınıftan çıktı. Yaklaşık yarım saat geçmişti bir öğrencimi ona bakması iin gönderdiğimde oda gelmedi. Bu sefer kendim gittiğimde gönderdiğim öğrenci bir yıldız şeklinin içinde ölüydü"dedi. Olay yeri incelemede ölen kızın kanının kurutulduğu açıklandı.Ardından cinayet zanlısı bayan Raeken'ın annesinin de aynı şekilde evinde ölü bulundu. Yetkililer bu tür olayların herhangi bir  tarikata kabul ayini olduğunu öne sürdü. Bize göre ise cinayetlerde olan ısırık izleri yüzünden bizi bazı insani varlıkların olduğuna düşünmeye itti... Daha fazla okumak istemiyorum jason bu bir gece çocuğu vakası"dedi.

Jason amari'nin elindeki kağıdı çekerek aldı ve okumaya devam etti.Nihayet okumayı bitirdiğinde önce amari'ye sonra da sarı saçlı çocuğa baktı.

" O kızı bulup ruhunu azad etmemiz gerek"

" Biz buraya armağan sahibi bulmaya geldik. Bir aptalı aramaya gelmedik" dedi hiddetle amari. Jason  kardeşine uzun süre baktı ve dişlerini sıka sıka konuşmaya başladı.

" İnsanların bizi ve onların varlıklarını bilmemeleri gerek"

" Melekler ölüyor jason. Tanrı aşkına ne düşünüyorsun ki? Son armağan kanı taşıyanı bulmalıyız. Yoksa kısa bir süre içinde hepimiz avlanacağız.Tıpkı şu aptal insanlar gibi"dedi hırlayarak amari.

" Zamanımız var ve melekler daha düşmedi"

" Ah tabiki haklısın sadece 7 tane melek daha var değil mi?Jason unutma biz burada avız"

" Amari!!! O kızı bulup yok edeceğiz hemde hemen" gelen emirle birlikte amari ve sarı saçlı çocuğun gözlerinde mavi bir halka  oluştu ve beyaz kanatları son hızla açıldı. Ardından sert bir rüzgar geldi ve anında yok oldular.


Biliyorum biliyorum bana saydıran çoktur daha önce yazdım bunu sonra silmiştim siz yeni bölüm beklerken ama yapacak bir şey yok. Neyse küçük bir not T.S ile ilgili mesajlar lütfen atmayın o kitap kardeşimin yazarsa yazar yazmazsa bu benim problemim değil.

Kilitlenme ve koyu kitaplarımız çok yakında istek üzerine tekrar yayımda olacak . iyi günler :)

ARMAĞANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin