Capitolul 1

208 11 0
                                    

E dimineata. Razele soarelui imi mangaie fata gingas... Oh pe cine pacalesc?! Soarele asta nesimtit m-a trezit din somnul meu frumos! M-am intors pe cealalta parte si am dat de doi ochi frumosi albastri. Stai ce?!

- Aaa! tip eu cazand din pat.

- Hei are gust bun podeaua? ma intreaba Niall razand.

- Nu stiu , tu ce zici? il intreb eu tragandu-l jos din pat.

- Auu! spune el ridicandu-se si ajutandu-ma si pe mine.

- Ce cauti aici? il intreb eu.

- Am venit sa te trezesc pentru ca e luni si avem scoala. Acum dute si fa ce fac fetele dimineata si haide. spune el.

Hello! Eu sunt Emma Ross, am 17 ani si locuiesc in Londra. Parul meu e blond cu varfurile albastre si ochii mei au culoarea unui mar verde. Prietenul meu cel mai bun este Niall. Este un baiat sensibil si sexy. Are ochii de un albastru marin incantator si parul blond.

- Printeso esti gata? ma striga el de jos.

- Da acum vin nu mai tipa! strig si eu.

Am iesit impreuna din casa si am pornit spre scoala.

- Emm, cand stii ca o fata te place? ma intreaba Niall timid.

- Pai , se poarta dragut cu tine , e timida in preajma ta si iti zambeste cand te vede. De ce ma intrebi asta? spun eu.

- Pai o stii pe fata aia Christine? ma intreaba si ii fac semn sa continue. Imi cam place de ea si cred ca si ea ma place. spune el rusinat.

- Pai uite-o in fata noastra. Dute si spunei ce simti pentru ea. spun eu zambind fals si lasandu-l singur cu ea.

In clasa am stat si am mai vorbit cu colegii pana a aparut Niall alaturi de Christine.

- Hei mersi de sfata esti cea mai buna prietena! spune el imbratisandu-ma.

Ora a inceput si Niall a stat in banca cu noua lui iubita. Dupa terminatea orelor am vrut sa plec dar Niall m-a oprit.

- Hei vii cu noi la cafenea? ma intreaba el fericit.

- Ehm.. Nu pot trebuie sa... Sa o ajut pe mama paaa! spun eu inventand o minciuna si plecand acasa. Cand am ajuns m-am schimbat in ceva lejer si m-am bagat in patul meu pufos adormind.

I still love you idiot!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum