Capitolul 3

116 11 0
                                    

A trecut o saptamana de cand Niall si Christine sunt impreuna. Toata saptamana am incercat sa-i evit. Uneori a trebuit sa accept sa merg cu ei la film sau la un suc doar ca sa nu-si dea seama ca ii evit. Azi e duminica si in fiecare duminica eu si Niall avem maraton de seriale. E ora 13 jumate asa ca m-am ridicat leneaa din pat si mi-am facut rutina. M-am imbracat cu o pereche de pantaloni scurti turcoaz , un maieu pe care scria "I'm fabulos bitch!" . Mi-am prins parul intr-un coc dezordonat si am coborat sa pregatesc totul. Niall trebuie sa vina pe la ora 16 asa ca am timp sa aranjez totul.

Am plecat la magazin pentru a cumpara mancare. Baiatul asta mananca muuult. Am cumparat popcorn , sucuri , cateva batoane de ciocolata , bomboane si multe alte dulciuri. Am platit tot si m-am dus acasa. Am dat si comanda de pizza. Am aranjat toata mancarea pe masuta de cafea , am adus paturi si perne pentru noi doi si am pregatit primul serial. Era 17 deja deci nu mai e mult si trebuie sa apara si Niall. Soneria a sunat deci a venit pizza.

E deja ora 18 si Niall nu a venit. Am incercat sa-l sun dar nu mi-a raspuns. La un moment dat telefonul a vibrat semn ca am primit un mesaj. Era de la Niall. Scria asa :" Heey Emm! In seara asta am intalnire cu Christine ureaza-mi noroc!" . Super a uitat de seara noastra. Ce mai prieten... Am strans tot dezamagita si fara niciun chef si m-am bagat la somn.

I still love you idiot!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum