Primele doua saptamani au trecut super bine. Acum suntem in a treia saptamana si in cateva zile e ziua mea . Yuppyy! Acum avem muzica si o asteptam pe profa sa vina. Sii uite ca a venit dar nu... Nu nu nu! De ce el! De ce acum! Nuuu!
- Buna ziua copii! spune profa zambind.
- Buna ziua! spunem toti in cor ca de' asa e politicos.
- Copii azi ii avem alaturi de noi pe cei din trupa One Direction. Cu totii il stiti pe Niall din moment ce a fost colegul vostru. Baieti ce-ar fi sa va prezentati si voi?spune profa toata un zambet.
- Eu sunt Zayn Malik si ei sunt colegii mei de trupa : Louis Tomlinson, Liam Payne , Niall Horan si Harry Styles. spune Zayn zambind.
- Pai baietii vor participa la ora de astazi asa ca baieti luati loc langa cineva. spune profa.
Te rog sa nu vina langa mine! Te rog sa nu vina langa mine! Te roog! Ih! De ce nu tii cu mine? Da v-ati prins s-a asezat exact langa mine.
- Trebuie sa vorbim. imi spune el la ureche.
- Nu avem ce vorbi din moment ce nu ne cunoastem. ii spun eu serioasa.
Toata ora a incercat sa ma atinga sau sa-mi spuna ceva dar eu l-am ignorat. Ora s-a terminat si eu am iesit val-vartej pe usa. M-am dus la cantina si mi-am luat ceva de mancare apoi m-am asezat la masa. Dar normal ca eu cum nu am noroc Niall si trupa lui s-au asezat la masa cu mine.
- Alt undeva nu puteati sa stati decat aici?! intreb eu nervoasa.
- Ba da dar Niall a vrut sa stam aici.spune Liam calm.
- Mda... Si de ce ma rog a vrut asta acest.. Niall? intreb eu indiferenta.
- Pai a spus ca va cunoasteti si ca ati fost cei mai buni prieteni. spune Louis.
- Da bine zis "am fost"! spun eu .
- Emm chiar imi pare rau... spune Niall pe un ton trist dar nu voi ceda asa usor!
- Nu Niall! Daca iti parea rau imi spuneai personal nu printr-un bilet! Si ce? Acum crezi ca daca reapari in peisaj si iti ceri scuze eu iti voi sari in brate? Nu Niall nu e chiar asa! spun eu nervoasa si plec din cantina.
CITEȘTI
I still love you idiot!
FanficCe faci atunci cand te indragostesti de un baiat dar realizezi ca e cel mai bun prieten al tau? Ce faci cand ti-e frica sa-i spui ce simti pentru el de teama ca el nu simte la fel si prietenia voastra ar disparea? Dar ce faci atunci cand iti iei ini...