Capitolul 21

15 5 0
                                    

Niall POV
Am lasat-o pe Emma la scoala eu ducandu-ma la studio.
- Hey baieti! spun eu vesel.
- Hey Niall. spun si ei.
- Ehm... Niall.. Noi maine plecam .. spune Liam trist.
- CE?! spun eu alarmat.
- Am fost aici pentru putin timp. Trebuie sa continuam. spune Zayn.
- Nu nu nu nu! De ce acum?! Ce ma fac? spun eu asezandu-ma si punandu-mi capul in maini incepand sa plang.
- Niall linisteste-te. spune Harry.
- Cum?! Abia m-am impacat cu ea si acum plec?! Nu nu e bine o sa ma urasca! spun eu printre lacrimi.

      Emma POV

    Azi e ultima zi a lui Niall. Da stiu asta si sunt afectat dar nu vreau sa o arat. Voiam sa-mi petrec ziua asta doar cu el. Dupa ce am mers impreuna la o cafenea sa mancam ceva am hotarat sa mergem in parc. Ne plimbam uitandu ne in jur intre noi fiind o liniste ciudata.
       - E totul ok?il intreb eu.
       - Nu chiar... Maine tre-...incepe el dar il opresc.
      - Sa plecati. Stiu. spun eu lasanad privirea in jos.
     - Dar eu nu vrreau asta.  Daca plec te pierd pe tine si nu vreau sa fe pierd!spune el.
     - Niall e ok. Vom vorbi la telefon si pe skype. spun eu incercand sa par optimista.
      - Nu e acelasi lucru. Nu pot sta departe de tine Emm. O sa renunt la trupa. spune el.
      - Ce?! NU! In niciun caz nu faci asta! spun eu serioasa.
       - Dar Emm...da el sa spuna dar il opresc.
      - Niciun "dar" Horan! Cum sa te gandesti la asta?! spun eu.
      - E singura cale de a ramane cu tine. spune el.
      - Nu nu e! Puteai sa zici ca vrei sa ramai sa studiezi ultimul an de liceu dar nu sa renunti la trupa! Trupa aia e familia ta! spun eu.
       - Asta e! Esti geniala te iubesc! spune el cu un zambet urias pe fata.
      - Ce?spun confuza.
     - Haideee!spune el si ma trage de mana luand o la fuga.
     
      -

I still love you idiot!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum