Capitolul 15

95 13 1
                                    

Niall POV

Chiar ma uraste... E numai vina mea! Fata pe care o iubesc ma uraste!

- Haide Niall capul sus. imi spune Liam calm.

- O sa fie totul bine ai sa vezi! imi spune si Zayn.

- Poate e asa pentru ca nu te-a vazut atata timp! continua Louis.

- Poate ca e suparata ca nu i-ai spus personal. spune si Harry.

- Nu! Ma uraste si e numai vina mea! tip eu si plec din cantina. Am iesit in curte si am vazut-o pe Emma pe una din banci. M-am dus spre ea incet.

- Ce mai vrei Niall? ma intreaba ea fara sa ma priveasca.

- Voiam.. Sa i-imi cer mii de s-scuze pentru ce s-s-a intamplat... Sunt ceo mai mare idiot si regret ca te-am facut sa suferi... ii spun eu aproape plangand.

- Crezi ca daca vii cu scenarii de genul asta o sa te iert? Nu Niall nu merge asa! spune ea .

- Dar dar serios chiar regret ce am facut! ii spun eu.

- Stii ce regret eu? Regret ca te-am cunoscut si ca m-am indragostit de tine! tipa ea nervoasa dar apoi isi da seama ce a zis. Niall eu...

- Nu! Nu trebuie sa-mi explici... Am inteles mesajul... spun eu plecand.

Nu pot sa cred ce a zis! Chiarasa rau am ranit-o? Chiar regreta asta? Chiar regreta ca m-a cunoscut si ca s-a indragostit de mine? Eu unul nu regret asta! Si am sa lupt ca sa o am! Nu renunt orice ar fi!

I still love you idiot!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum