Dus!! Zoals sommige van jullie al weten (lees mededeling) ga ik voor een tijdje op vakantie. Aangezien ik dan weg ben, maar jullie toch nog graag opdracht 4 willen maken, ga ik de covers die ik al heb binnen gekregen al beoordelen en publiceren, zodat ik opdracht 4 al kan geven + dat ik jullie tips kan geven voor opdracht 4. Lever je cover van opdracht 3 dus het liefst
VOOR 19 JULI IN, ZODAT JE OPDRACHT 4 NOG BETER KAN DOEN!!!
Ik hoop dat jullie het goed vinden xD
over van HalffMoon
Wow! Wat een super leuke cover!! Echt cool gedaan met al die leuke details! De titel is niet de meest originele titel die er bestaat, maar hij is wel simpel en daar hou ik wel van ((: De personages zijn ook leuk weergegeven en de cover inspireert mij gewoon voor mijn verhaal 😅 De stijl waarin je je covers altijd maakt is ook mijn stijl, dus dat is ook helemaal prima (; De kleuren heb je super goed gekozen en ja, meer heb ik niet echt te zeggen. Super goed gedaan en bedankt voor je deelname!!
cover van J-E-N-N-A-H
Wauwwiiee!!! Wat een cover! De energie spat eruit en ik moet zeggen, je bent echt creatief geweest!! Hoe je de edit hebt gedaan vind ik super gaaf! De titel is ook origineel gekozen ^^ Er zit 1 klein foutje in; het is 'with' en niet 'whith' volgens mij xD Ikzelf vind het altijd lastig om de plaats van de titel te kiezen als je zo een grote foto hebt (vooral met gezichten). Het is dus makkelijker om een kleinere foto te kiezen waar er niet zo een grote close-up is. Ik vind dat je het best goed hebt gedaan voor zo een foto ^^ Voor de rest is hij super gaaf! Jammer dat er geen jongen op staat, maar dat is niet noodzakelijk (; Super gedaan en bedankt voor je deelname!!
cover van lollygirlde2de
JE LEEST
COVERWEDSTRIJD -GESLOTEN-
RandomCoverwedstrijd gesloten!! We hebben een winnaar........ #1 in contest