Yess hier is ie dan! De uitslag van opdracht 5 ^^ Bedankt allemaal voor jullie deelnames!!! Ik ben enorm blij met al jullie resultaten! Ik heb jullie zien groeien in het maken van covers ^^ Doe vooral verder met covers maken, want jullie hebben talent!!
cover van
Wauwwiee! Ten eerste super leuk dat je nog mee wou doen ondanks dit de laatste opdracht was! Echt een coole cover! En zeker toepasselijk ^^ Waarop je wel moet en kunt letten als je een zwart-witte achtergrond+lettertype gebruikt is dat alles goed zichtbaar is. Je zou bv een witte strook iets transparanter kunnen maken zodat je de achtergrond nog ziet, maar dat de titel toch duidelijker wordt. Wat ook heel leuk is vind ik dat je het boekje erop hebt ge-edit! Je hebt de cover niet te eng gemaakt, zoals ik het gevraagd had, dus dat is ook toppie! Voor de rest, nog eens over de titel, probeer bij een spannend boek of verhaal ook een spannend lettertype te gebruiken! Wat covers ook professioneler maakt is dat je de titel veel groter maakt dan de auteursnaam zodat de titel meer opvalt (hangt natuurlijk af van het soort cover, maar meestal is het zo xD) Hopelijk heb je wat aan de tips, super dat je meedeed!!!
cover van malfiduslover
Wauwiee!! Wat een coole cover! Ik heb voor deze gekozen omdat ik hem toch het beste vond van ze allemaal. Je bent super origineel geweest! Ik vind deze beter omdat hij niet te eng is, en toch iets verteld over het verhaal. De lettertypes die je hebt gekozen vind ik echt heel leuk! Volgens mij heb je het allemaal geedit en het is echt goed gelukt! Je hebt talent (; Ik heb niet echt commentaar op de cover, dus gefeliciteerd met dit fantastische werkje!! Super bedankt voor je deelname!!
cover van sterre-ster
Wauw! Ookal zo een mooie cover ^^ De foto's die je hebt gebruikt passen goed bij het verhaal ((: De kleuren ook, en het is zoals ik vroeg niet te eng. Ik wil je toch even een tip geven i.v.m. het formaat van je covers... Ik weet niet of het een screen is of dat je echt dit formaat gebruikt, maar probeer eens 'canva' en zoek daar 'wattpad' op, dan kom je zeker uit op het juiste formaat! Je hebt er leuke lettertypes en kunt er makkelijk covers mee maken ((; Editen kan je wel goed! Nog 1 tip, splits de naam van de auteur niet op, dan ziet het er net iets beter uit... Super bedankt voor je deelname!!
cover van Psychanima
Wauwiee!! Eerst en vooral, wat heb je dat gaaf gedaan met de titel!!! Ik vind het echt geweldig geedit ((: En met de lucht (denk ik) en het meisje, superr!!! Je hebt de cover heel eenvoudig gehouden en dat vind ik er zo leuk aan. Je ziet dat er spanning in het boek voorkomt, maar toch is het geen enge cover. Perfect!!! Nog een klein dingetje, misschien had de titel net iets lager gemogen, of mijn naam zou onder de titel kunnen hebben gestaan. Ik weet dat je plaats wou open laten voor de ondertitel, maar voorde volgende keer... Super goed gedaan en bedankt voor je deelname!!!
cover van _Ravina_
Hola pola!! Wat een mooie cover heb je hier zeg ^^ Heel cool geedit en een spannende foto. Niet te eng, super goed! Ik had wel gevraagd of je de titel 'Imagination' kon gebruiken, maar dat maakt niet heeeel veel uit (; Goeie ondertitel ook! Ik zou aan de titel die jij hebt gebruikt nog een klein dingetje veranderen, namelijk hem iets korter maken en eerder centreren. Bv. Mary's Mind, ofz idk xD De lettertypes zijn wel heel cool (vond deze er beter bij passen dan de ander xD). Super goede cover en bedankt voor je deelname!!
Pieeep klein beetje teleurgesteld van het aantal covers, maar snap het zeker (begin van het schooljaar ensowww) ((;
PUNTEN VERDELING
Psychanima 10
_Ravina_ 7
- 5
- 4
- 3
- 2
- 1
JE LEEST
COVERWEDSTRIJD -GESLOTEN-
RandomCoverwedstrijd gesloten!! We hebben een winnaar........ #1 in contest