Κεφάλαιο 5 : Το ραντεβού
Πηγαίνοντας στο ραντεβού παρέα με τον Ρωμανό ένιωθα πολύ μεγάλο άγχος. Τι θα μου έλεγε ο Χάρης ; Τι έπρεπε να απαντήσω εγώ ; Πως θα ήταν η συμπεριφορά του μετά από τόσα χρόνια ; Το τρελό τρενάκι των σκέψεων μου σταμάτησε επιτυχώς ο Ρωμανός ..
<< Ρε Τζοκόντα μου σταμάτα να σκέφτεσε για λίγο και να αγχώνεσαι !>>
<< Ρωμανέ σε πληροφορώ ότι δεν έχω αγχωθεί καθόλου!>>
<< Α ναι ;>>
<< Ναι !>>
<< Και τότε για απάντησε μου μικρή ανόητη , γιατί μπλέκεις και ξεμπλέκεις τα δάχτυλα σου συνέχεια και γιατί αναστενάζεις ;>>
Στην ερώτηση αυτή του κολλητού μου δεν είχα τι απάντηση να δώσω . Έτσι προτίμησα να κάνω σαν να μην την άκουσα.
Ο Ρωμανός τότε αναστέναξε και μου έπιασε το χέρι πάνω από τις ταχύτητες του αυτοκινήτου του , σφίγγοντας το καθησυχαστικά.
<< Μην ανησυχείς για τίποτα μικρή μου ! Ξέρεις πως ότι και αν συμβεί πάντα θα σε προστατεύω και θα σ΄ αγαπώ ! Δεν έχεις λοιπόν να φοβάσαι τίποτα ! Όποιος θελήσει να σε πειράξει θα πρέπει να περάσει πρώτα από ΄μενα !>>
Τα λόγια του έκαναν ένα μικρό χαμόγελο να ανθίσει στο πρόσωπο μου. Ήταν πραγματικά καθησυχαστικό να ξέρω πως πάντα θα έχω δίπλα μου έναν πραγματικό φίλο , που θα με αγαπάει και θα με στηρίζει ότι και αν γίνει.
Δεν μπορούσα όμως να συγκρατήσω και ένα δάκρυ που κύλησε αργά από το μάτι μου , γνωρίζοντας πως δεν μπορούσε να με προστατέψει από οτιδήποτε και η αδυναμία του για κάτι τέτοιο είχε αποδειχτεί πριν δυο χρόνια, όταν κανείς δεν μπόρεσε να με σώσει.
Ο Ρωμανός που προφανώς είδε το δάκρυ μου πριν προλάβω να το σκουπίσω μου είπε :<<Τι συμβαίνει Τζοκόντα μου ; Γιατί κλαις ;>>
<<Τίποτα μωρέ ! Με ξέρεις τι ευαίσθητη είμαι !>> απάντησα αποκρύπτοντας για ακόμα μια φορά την αλήθεια.
Τότε παρατήρησα ότι είχαμε φτάσει μπροστά στην καφετέρια και ο Ρωμανός είχε βρει παρκινγκ ενώ τώρα έσβηνε την μηχανή.
Γύρισε και με κοίταξε και αμέσως με έκλεισε μέσα στην οικεία και ζεστή αγκαλιά του.
Μόνο τότε , που δεν με έβλεπε , επέτρεψα στον εαυτό μου να αφήσει κάποια σιωπηλά δάκρυα . Πριν προλάβει να με δει τα σκούπισα γρήγορα και φόρεσα ένα χαμόγελο λέγοντας του πειραχτικά :
ESTÁS LEYENDO
Καλοκαιρινη πανσεληνος
RomanceΗ Νάγια περνά τα καλοκαίρια της κάθε χρόνο στο χωριό της μαμάς της , στην Κρήτη. Tην Κρητη την λατρεύει. Άλλωστε απο τότε που ήταν μικρό παιδί , εκεί έμενε για τρείς μήνες. Εκεί μένει και ο κολλητός της. Ο Ρωμανός. Με τον Ρωμανό και τον αδελφό του...