Přece o nic nešlo. Tate otráveně dojde k učebně 23A, otevře dveře a sotva uvidí učitele, chce to zopakovat nahlas. Že přece o nic nešlo.
Na druhé straně učebny zahlédne Covingtona, což ho ještě víc naštve. Proč musí být po škole, a ještě s tím největším exotem?
Svalí se do první lavice. Podepře si hlavu a zírá na učitele. A má chuť říct, že přece do háje o nic nešlo, tak nechápe, proč tu musí celý týden trávit hodinu denně.
Učitel: „Tate Roswood a Nero Covington... Takový hezký týden nás čeká, chlapci. Mohli jsme být v klidu doma, ale to ne. To byste se museli chovat jako lidé, že? No dobrá tedy, hodinu tu musíme nějak vydržet, dělejte si svoje věci, je mi to vlastně celkem jedno. Já budu naproti v kabinetu, ale nechám si otevřené dveře, takže uvidím, pokud se budete snažit zdrhnout. Nějaké dotazy?"
Tate má sto chutí zeptat se, jestli se bude v kabinetu dívat na porno. Zvedne ruku.
Tate: „Proč tu musím být zavřený s Covingtonem? Respektive... Pokud se mě pokusí zabít, můžu ze třídy odejít?"
Učitel (rozhodně ne pobaveně): „Ano. Ale až uplyne hodina, Roswoode."
Tate se znovu pokusí zvednout ruku, tentokrát odhodlaný zeptat se na to porno, ale učitel zmizí dřív, než se nadechne. A nechá ho v jedné místnosti s... s ním.
Sním, napíše Nero na papír. Sním či bdím. Nejdřív italsky, potom španělsky, finsky, a nakonec švédsky. Zívne, podepře si hlavu a pohledem chvíli propaluje Roswoodův zátylek. Vyhlédne z okna a narovná si tkaničky, tak, aby měly stejnou délku. Na kapsách má japonské znaky, stejně jako na batohu, a jeden znak má dokonce vytetovaný nad obočím.
Nasadí si kapuci a něco si pro sebe otráveně mumlá. Zmuchlá papír do kuličky a hodí ho Tateovi na hlavu.
Papírová kulička dopadne na zem ve chvíli, kdy se Tate otočí.
Tate: „Co to děláš? Jestli na mě sáhneš, zlomím ti ruku."
Když se pak znovu zadívá na tabuli, přemýšlí nad tím, co řekl. Jestli by to vážně dokázal. Zlomit mu ruku. Kdyby na něj... sáhl.
Nad dveřmi visí hodiny, tikají nahlas, což Tatea vytáčí. Velká ručička se skoro nepohybuje. Tate se protáhne. Chvíli se houpe na židli a pak si zase lehne. Uběhne minuta. Houpe se. Leží na židli. Uběhne deset vteřin. Houpe se...
Vyskočí a začne přecházet po učebně. Vyhlédne z okna, čmárá na tabuli, pokouší se dostat do zamčeného šuplíku v učitelském stole.
A pak v duchu ječí nudaaaaaa.
Uběhnou dvě minuty.
Nakonec se zadívá na Covingtona. Kousne se do rtu. Jak moc divný vlastně může být?
Tate: „Prej máš ve skříňce woodoo panenky."
Nero (španělsky): „Prej máš filcky."
Nero si podepře hlavu a sleduje ho. Trochu otráveně, druhou rukou poklepává na lavici.
Tate: „Prej jsi proklel Johansovou."
Nero: „Prej jsi spal s učitelkou fyziky..."
Tate: „Je tvoje máma čarodějnice?"
ČTEŠ
Ve tři po škole
RomanceTATE: Ten Nero je fakt psychouš! Ptá se na naprosto pitomé otázky, divně na mě čumí, a proč má nad obočím vytetovanej čínskej znak? Co to jako má být? Víš o tom, že na mě neustále mluví nějakou hatmatilkou? Vůbec mu nerozumím. Nerozumím tomu, proč s...