Andris hangos nyekkenéssel érte el a matracot, s a következő pillanatban már egy kezet érzett a derekán. Szemei kocsányon lógtak üregükből, miközben sűrűsödött körülötte a levegő. Hátrafordult, és Miki álmos szemekkel nézett vissza rá, majd közelebb húzta magához a zenészt. Vermes választás híjján a földre ejtette kezéből a dolgait, majd besüppedt a másik gitáros mellé.
Reggel Mikinek nehezen nyíltak ki a csippái részben a szemébe lógó hajzuhatag miatt, ami biztosan nem a sajátja volt. Kissé megemelte fejét úgy nézett végig a rajta édesen szuszogó Andrison, ámulatba ejtette kidolgozott bicepsze az őt ölelő karján. Miki nyelt egy nagyot, majd hüvelykujjával megcirógatta alvó társa pofiját. Csak nézte percekig gyönyörű vonásait, ám ezt a telefon csörgése zavarta meg. Gyorsan felrázta Andrist aki emiatt lefordult az ágyról. Miki felröhögött, majd tarkóját vakargatva nézte a földről feltápászkodó zenészt. Közelebb lépett, hogy segítő kezet nyújtson neki, de a gitáros gyorsabb volt és felállás közben lefejelte Miki állát.
M: Mi a fa...?..
A: Uramisten, jólvagy? - ijedt meg teljesen. Miki közben állát lehajtva próbált magához térni.
M: Nem xD de megmaradok, nem egy bokaficam. Frankón kemény a fejed...
A: Gyere ide, hadd nézzelek meg- kérte óvatosan Mikit, aki kaján vigyorral állt meg előtte.
M: Mondom megmaradok...- szavára azonban Andris kicsit se figyelt, ugyanis egy berepedt állal találta magát szemben.
A: Hát pajti nem úgy nézel ki, berepedt az állad..tényleg kemény lehet a fejem..- nevetett fel kínosan.
M: Neked mindened kemény lehet- morogta. Andrisnak leállt az agya. Odahúzta magához Mikit, majd beletúrt a hajába, ajkuk lassan összeért. Miklós viszonozta társa vonzalmát majd derekát átkarolva kecses ujjait hajába vezetve szenvedélyesen visszacsókolt. Egy pillanatra szétváltak ajkaik egymás szemébe pillantottak, mindketten elpirultak majd az újabb csörrenésre feleszméltek kábulatukból. Andris teljes zavarában átesett a széken miközben megindult a pult felé, ahova emlékei szerint letette a telefonját. Miki bámult utána, mint borjú az új kapura, majd visszavette szemüvegét, hogy eltakarja ködös tekintetét. A telefon helyett azonban a kapucsengőt erőszakolta épp valaki, ezért megindult a bejárati ajtó felé, amit a házigazda már kinyitott. Az ajtó előtt Orsit találták, aki féltő pillantással nézett befele a házba, mire meglátta kedvesét.
O: Czifra Miklós, maga mégis mit keresett az éjszaka folyamán más ágyában?! Már voltam Valentinnél és Leandernél is, de téged mégis Andrisnál talállak meg. Most azonnal összeszeded a holmijaid és hazajössz velem, addig megvárlak a kocsiban. Andris neked pedig jó edzést, hallottam Valentintől, hogy ma is egész napos kondizás lesz.
Miki közben megtámaszkodott az ajtókeretben, s hátul levő kezét Andris farzsebébe csúsztatta.
A: Köszi Orsi, mindjárt jövünk csak tegnap este eléggé szétszórtuk a cuccokat a lakásban, 5 perc múlva már ki is adom neked életed értelmét.- mondta merő szarkazmussal, amiből a csaj egy dekát nem értett meg.
M: Így van- helyeselt jobb híján a beszélgetés tárgya- mindjárt jövök, drágám. - kacsintott párjára.
Ezzel Andris becsukta az ajtót és mindketten elindultak a nappali felé full kussban.
M: Nem tudom mi történik köztünk, én ehhez nem értek, de ez nem fog működni.
A: Nyilván nem, sajnálom ami történt, jobb lesz ha elfelejtjük.- mondta a földet bambulva, mert nem akart Miki gyönyörű szemébe nézni. Tudta, hogy ha belenézne elveszne.
Miki levette a szemüvegét, majd közelebb lépett Andrishoz, aki félve tekintett fel haverjára. Miki próbálta tartani a szemkontaktust, azonban nem tudott ellenállni Andris telt ajkainak. Csillogó szeme elködösült majd habozás nélkül száját az előtte állóéra tapasztotta. Andris két kezével benyúlt Miki farzsebébe így húzva magához, hogy testük minden lehetséges pontja találkozzon. Andris egyik kezével feltolta Miki állát majd nyelve hegyével végignyalta nyaka ívét, miután apró puszikkal hintette be. Miki hatalmasat sóhajtott, mire Andris felbátorodva kiszívta a nyakát.
Miki hirtelen kirántotta magát Andris fogásából és felemelte erős karjaival az asztalra majd újra nekiesett a pálmafa hajú srácnak. Eztán feleszmélve mit is tett ijedt vad tekintetével hátrálni kezdett, majd az ajtókilincset mefogva visszanézett az asztalon hagyott Andrisra és rákacsintott, s elhagyta az épületet.
YOU ARE READING
Bad Romance
FanfictionEz a történet Vermes Andrásról és Czifra Miklósról, a Leander Kills gitárosairól szóló fanfitcion lesz, ami barátnőmmel (@SnowbornChild) beszélgetve este 11-kor született meg. A történetben szinte minden kitaláció, a nem publikus részleteket elhagyt...