Máté

82 8 12
                                    

Miki beszállt a kocsiba kedvese mellé, azonban szíve ezt nem hagyta jóvá és bánatosan tekintett vissza Vermes András házára. Ő se tudta hogy történhetett mindez vele, hisz világ életében a nőket hajkurászta, Andrissal pedig már mióta ismerték egymást és soha nem gondolt rá másképp mint egy nagyon jó barát. Lehet hogy csak nem tudta hogy tehetné.

O: Annak borzasztóan örülök hogy ideértél 5 perc alatt, de hol vannak a cuccaid??

M: Milyen cuccaim? Ja, öhm, bocs mindjárt jövök.- ezzel visszafutott András házába. Meglepetten látta hogy Ő még mindig az asztalon ülve próbál eszéhez térni.

A: Mi történt? Itt maradsz?-Nézett rá szinte kiskutya szemekkel.

M: Nem, a cuccaimért jöttem.-Mondta kacagva, majd bevonult a hálószobába. Amikor kijött, Andris ott állt a bejárati ajtóban.

A: Ne menj, kérlek.-Majd kezét Miki mellkasára tette.

M: Tudod, hogy muszáj.-Majd egy puszit adtak egymásnak, és Miki távozott...Ezúttal a cuccaival együtt. Beszállt az autóba, majd indultak is haza barátnőjével. Út közben barátnője azonnali válaszokat akart.

O: Szóval mégis, mi volt ez az egész ott alvásos dolog? Miért nem jöttél haza?-Pislantott oda kedvese arcára, hátha valami megbánást tanusít, de ez nem így volt. Miki magabiztosan ült Orsolya mellett, majd szemrebbenés nélkül válaszolt.

M: Azért, mert leléptél este, és Andris nem tudta az új címünket, így elhozott hozzá. Téged nem akart felkelteni, én meg bealudtam még út közben . Ez volt mindenki számára a legegyszerűbb.- Nézett bizakodóan barátnőjére.

O: Aha. És egyből hazamentetek? Vagy esetleg kalandoztatok valamerre?? Nem tűnsz valami kipihentnek!-Nézett egyszerre irtó mérgesen és szomorúan az ekkor már kicsit besokallt zenészre.- Te!?!? MI AZ OTT A NYAKADON?? HOGY MERTED TE SZEMÉT? Azonnal szállj ki az autómból!! Most!- Hatalmasat fékezett és üvöltött teli torokból párjára.

M: Mivan?! Nyugodj már meg kérlek! Nem történt semmi! Ne gondold túl. Ez csak egy egyszerű ott alvás volt a haveromnál egy nehéz koncert után. Ami a nyakamat illeti ha nem emlékeznél azt még te csináltad. Nem tudom emlékszel-e még hogy mi történt tegnap a vacsoránál...

O: Nagyon ajánlom! Különben röpülsz a háztól!- Az út további része csendesen telt. Orsolya bekapcsolta a rádiót, hogy azért mégse legyen teljesen kínos csend, de egymáshoz egy szót sem szóltak.

Hazaérve Miki lezuhanyzott, Orsi pedig főzni kezdett. A zuhany azért kellett a zenésznek, hogy kicsit egyedül legyen és ne zavarja senki. A falnak támaszkodva hűtötte felforrt agyvizét. Sokszor nem mutatja ki, de bizony ő is nagyon idegbe tud jönni. Öklével belecsapott a csempébe, ami pókhálóban be is tört. Szitkozódva zárta el a csapot, majd miután becsavarta magát egy törölközőbe leült az ágy szélére. Ökle baljósan piroslott, de nem zavarta különösebben. Ült az ágyon és elmerengett az ablak fénye csak őt dicsérte. Orsi az ajtót betörve hozta be Miki telefonját, majd kezébe nyomta. Miközben Valentin beszélt a telefon másik végén Mikinek kisült az agya, mert rájött, hogy egy megbeszélés veszi kezdetét. Jegyese indulás előtt még bekötötte kezét. Miki lágyan rámosolygott és elköszönésképp megcsókolta. Leander az ajtó előtt várta, motorján ülve. A frontember haverja felpattant mögé és elszáguldottak a közeli KFC-be ahol a többiek már vártak rájuk. Leanderen már meg se lepődtek, tudták úgyis el fog késni. Még a Leander kills tiszteletbeli tagja is tiszteletét tette a megbeszélésen, mert kivételesen nem turnézott skót bandájával. Bobo öleléssel köszöntötte Leandert köreikben. 

Bobo: Hallod figyelj már, Miki, mi történt a kezeddel? - Andris felkapta a fejét a merengésből.

M: Csak egy kis otthoni baleset- válaszolt kacsintva. 

A: Csak nem őrültetek meg otthon a Júliáddal?

M: Ez a Rómeó nem vérzik el, Andris! - vágott vissza flegmán, mire Leander feltápászkodott az asztal közepére és elkezdte énekelni saját számát Bobónak imitálva az elképzelt helyzetet.

Máté is felállt és elkezdte nyomatni a Bobo táncot. 

Erre megjelent a biztonsági őr és bunkón rászólt Leanderre hogy zavarja az ott étkező népet. Miközben átsétáltak a zenészek a stúdióba Bobo utolérte Mikit.

B: Haver, minden oké? Elég feszültnek látszol..- mosolygott Mikire szelíden.

M: Ja, minden tök fasza.- válaszolt bambulás közben.

B: Hát jó, ha szeretnél valakivel beszélni én itt leszek.- kacsint rá. Majd  felgyorsít és egy vállveregetéssel bevágódik Leander mellé.



Próba után Leander lakásában kötöttek ki, ahol minden vendég a bárpultot vette célba. Miután szinte mindenki szerzett magának sört, Bobo és Miki végre hozzáfért a pálinkásüveghez.

M: Az van...- kezdte halkan- hogy azt hiszem kezdenek szétcsúszni a dolgok Orsival és a legrosszabb, hogy úgy érzem ki kéne lépnem a kapcsolatból, mert máshoz húz a szívem.

B: Ó! Értem....hát hogyha van egy második ember, aki iránt érzel valamit akkor benne megtalálhattad azt amit a másikban hiányoltál, úgyhogy szerintem adj esélyt a másik csajnak.

Miklósnak erre kifehéredett az arca és megrökönyödve bámulta kitöltött pálinkáját. Nem tudta kínjában sírjon vagy röhögjön. Lehúzta a pálinkát és odament a többiekhez ökörködni. Épp Andris fogta Valentin lábait aki közben kézen állva próbált sétálni és énekelni egyszerre. Leandernek annyira kellett nevetnie hogy hátrafelé lezúgott a kanapéról. 

Csengettek és Bobo már futott is ajtót nyitni, amíg haverja döglődött a padlón. Leander a földön úgy festett mint egy kitekeredett kandúr, úgy nézett fel a csajra, akivel még egyik koncert előtt beszélték le a találkát. Leander gyorsan elköszönt mindenkitől a pótkulcsot Máténak adva. Máté válaszképp rácsapott Leander seggére, aki egy morgás kíséretében becsapta az ajtót. 


Bad RomanceWhere stories live. Discover now