A fellépés

109 7 13
                                    

Miki: Na készen álltok, hogy szétzúzzuk a színpadot?

Valentin: Hogyne, de hol van már megint Leander? Andris nem láttad?

Andris: Hm? Mit mondtál?

V: Mondom, nem láttad Leandert?

A: Ja, nem. Gondolom cigizik.

Miki erre nagyot sóhajtva félre rakta fényesre polírozott Ibanez gitárját és Valentint kituszkolva elindultak megkeresni a frontembert. Nem volt nagy a koncert helyszíne, Leandernek mégis sikerült elveszni benne. Már csak 5 perc volt startolásig, de Leander még mindig sehol. Valentin és Miki elindultak megkeresni, pár perc bolyongás után rátaláltak. Egy rajongóval szívott közös cigit.

V: Leander, mi lenne ha betolnád a segged a backstagbe?? Rád várunk...

Leander: Jólvan fiúk, csak ez a drága itt lefoglalt. -kacsintott rá a bájos ifjú hölgyre.

Valentin visszakísérte az álmodozó Leandert a pihenőbe, amíg Miki elindult a közönség sorai között megkeresni az eltévelyedett Andrist. Magas léte ellenére nagyon figyelni kellet a sok hajkorona között, hogy észrevegye Andris göndörletes fürtjeit. Andrist nem látta, azonban egy igen nagy lánycsoportosulásra lett figyelmes. Közölebb battyogott, majd meglátta, hogy cimboráját egy csapat lány próbálja megerőszakolni a földön. Először megijdet, majd hatalmas nevetés tört ki belőle.

M: Drágaságom, te mit csinálsz a földön?

A: Ne röhögj, hanem inkább húzz ki innen!!

M: Semmi gond! Szívesen meghúzlak! -Mondta nevetve Miki, majd izmos testével kirántotta vergődő Andrist a lányok fojtó szorítása közül.- Most viszont vonszold vissza a feszes popsidat a pihenőbe. 

Koncert után, a közösen kivett hotelszobákban pihentek le. A két dohányos, Leander és Valentin egy közös légtéren osztozkodott. Így hát Andris és Miklós kénytelenek voltak elviselni egymás társaságát. Nagyon jó haverok voltak, azonban éreztek egymás közt valami különös érzületet...Lefekvéshez készülődve egy pillanatra megállt a levegő a szobában. Andris lépett ki a fürdőszobából Mikibe ütközve... csak pillanatokig pislantottak egymás csillogó szemébe, mégis perceknek tűntek. A levegő érezhetően felforrósodott, mikor Miki egy göndör, párától nedves tincset tűrt ki Andris pirospozsgás arcából. Hirtelen megragadta Andrist, majd falhoz szorította. Miki hevesen kezdte csókolgatni a még derekára tekert törölközőben lévő gitáros nyakát. Andris először teljesen megszeppenve próbált levegőhöz jutni, majd pár másodperc elteltével viszonozta Miklós vonzalmát. A derekára gondosan felhelyezett törölköző lassacskán lecsúszott, s már teljesen szabadon érintkezhetett Mikivel. Filmbe illő jelenet volt, mikor Andris levetkőztette Miklós izmos, izzadt testét, majd szép lassan játékosan végig futott bicepszén kezével...de hé, mi ez a zaj..

M: Andris, mi lenne ha felkelnél? Már megint rád kell várni!

Andris szemei kipattantak, látta, hogy Miki egy új akkordmenetet állít éppen össze amit előző este beszéltek meg. Majd Andris hatalmas tempóval berongyolt a fürdőszobába, ahol is lecsillapította kedélyeit...Miki értetlen arccal bámult utána, majd folytatta befejezetlen dolgát. Andris a fürdőszobában megszeppenve gondolta át, hogy mégis miről álmodott. Pár arcmosás után pillantott át férfiasságára... 9 óra tájékán Leander kopogtatott:

L: Jóó reggelt délutános műszak. -mondta hörögve.- Gyertek kajálni. Most. Vagy megeszem a ti adagotokat.

M: Az én lelkitársam a szénhidrát..azt hagyd békén. -nevetett fel. Majd kivonultak az étterem részlegbe.-

Bad RomanceTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang