Mi ez az érzés?

52 4 8
                                    

L: Szóval...

B: Szó nélkül. Hol, mikor, hogyan és miért? 

L: Hát az úgy volt, hogy...volt nála cigi.-Röhögi el magát kínosan. 

B: Éés? De én már azt hittem, hogy...

L: Nem! Csak legjobb barátok vagyunk.

B: De lehetnétek nem csak legjobb barátok, ha érted mire gondolok.-Kacsintott rá vigyorgó fejjel Bobo.

L: Nekem te ne,...-sóhajtott nagyot-... nekem te ne mondd meg, hogy mit kezdjek Makicával. Amúgy meg aranyos csaj, totál egyetértünk mindenben.-Mondta önelégült fejjel.

B: De ember, miért játszol Makicával? Fullra oda van érted, nem látod?! Vedd már észre baszki! Neked könyörögni kell mindenért?-Máté felemelte a hangját és próbált gonoszan nézni barátjára.

Leander elvörösödött majd a padlót bámulva piszkálta körmeit. Ebben a pillanatban megszólalt a telefonja és az emlegetett csaj neve volt kiírva. Felvette majd egy találkát beszéltek meg. Máté kezdetét vette egy laza kihallgatásnak.

B: Na, mit beszéltetek?-Kérdezte csillogó szemekkel.

L: Délben a Bálnában kávézunk egyet. Van mit megbeszélnünk. Szerinted felhozzam ezt a témát? Áhh, nem, nem éri meg.-Beszélte meg magával miközben Máté csak pislogott rá. 


Miki, Andris és Valentin még a hálószobákban pihentek az emeleten. Természetesen Andris és Miki bevállalták a közös ágyat, Valentin pedig a mellettük lévő kiságyban tért nyugovóra. A két göndör félisten visszafogta magát, de így is összeért kezük alvás közben. 

Másnap Miki hazaérve egyik gitárját találta meg az ajtó elé támasztva egy cetlivel a tetején. Óvatosan betette az ajtót, majd a gitárral a kezében elolvasta a levelet, amire annyi volt írva hogy "az első dallam amit hallottam". Miki lejátszotta, mire kinyílt az egyik ajtó, bement a szobába és barátnőjét pillantotta meg vörös ruhában rózsaszirmokkal körbeszórva. Egy kis dobozt tartott kezeiben amin egy újabb cetli volt. Emberünk odament elolvasta a papírt amin a következő szerepelt: "Kössük össze életünket egy kib@szott kötéllel!" Miki kinyitotta a dobozkát és egy jegygyűrűt talált benne. Nézett értetlenül párjára majd hátrálni kezdett.

O: Mi a baj? Gyere vissza ....életem.-pislantott nagyokat a megrémült nő.

M: Őő-ő izé, ez nem fog menni. Sajnálom.-Majd ezzel kiiszkolt a nappaliba.

O: Állj meg! Hová mész? Mi nem fog menni?-Indult utána sietősen. Megragadta Miklós karját és egyből vádaskodni kezdett.-Máshoz húz a szíved?! Megcsaltál? Mióta tart?! Miben nem voltam elég jó neked?!

M: Héhéhé, na ezaz, ez a hiszti az ami nekem nagyon nem hiányzik. Meguntam már, hogy minden áldott nap ezt hallgassam. Csodálatos, talpraesett teremtés vagy, de nem birok tovább veled élni, sajnálom. Te ezt nem értheted, nem vagyok elég jó számodra. Bízom benne, hogy megtalálod a párodat. - ezzel bűnbánóan odalépett a nőhöz, megsimította az arcát, majd egy puszit adott rá, hogy enyhítse a lány bánatát. 

Megbeszélték, hogy Orsi visszaköltözik a testvéréhez mivel Miki vette az új házat. Ezután Miki útja Máté lakásába vezetett, ahol az ajtóban találkozott az éppen távozó Leanderrel.

Bobo: Na hálleluja, a másik zavarodott elme. Kerülj beljebb és mesélj, ma már úgyis pénzt kérhetnék lelki segélyért.- kortyolt bele sörébe. - Na mesélj, hogy állnak a dolgok? Sikerült döntened?

M: Megkért, hogy legyek a férje...és én szakítottam vele. Mi van ha ő volt az igazi és a másik csak egy őrült fellángolás?! - temette kezébe arcát.

B: Na várj már, ez Orsi volt igaz és nem a másik csaj?!.... oké, ezt jól összehoztad baszki. - tűrte hátra hosszú haját miközben sűrűn próbálta feldolgozni a tényeket. Bobo örült, hogy az egyetlen valamire való nő az életében az anyja, nem hiányzott neki ez a dráma. - Na de akkor most mihez kezdesz? Beleugrasz a mélyvízbe vagy előbb letisztázod magadban a dolgokat és úgy lépsz be egy másik kapcsolatba? Egyáltalán biztos az, hogy a másik fél is ugyanúgy érez, mint te?

Ez volt a bökkenő, Czifra Miki maga is pont ezekre kereste a választ. Miközben Bobo beszélt hozzá rájött, hogy az egyetlen ember akivel beszélhet erről az csak Jingis lehet. Otthagyta Bobót és útközben feltelefonálta az Amigod gitárosát, merre tengeti épp életét. 






Fábri András kis otthonának ajtaján Vermes Andris lépett ki szokásosnál is merengőbb tekintettel. Jingis megölelte, majd még súgott valamit a fülébe, mire Andris elvörösödött Jingis pedig vidám kacajban tört ki. Becsukta az ajtót a vendége mögött, majd mint aki jól végezte dolgát eldobta magát a díványon. Amint elérte a vízszintet már csörgött is a telefonja. Miki képe villódzott a kijelzőn.

- Itthon vagyok, ha ez lenne a kérdés. - szólt bele közönyösen a telefonba.

- Akkor ha nem zavarok 15 perc múlva ott vagyok.

- Gyere csak, de ha hangszerrel kapcsolatos a dolog, akkor inkább hanyagoljuk mára.- ezzel letette a telefont.

Pár perc múlva az iménti zaklató már az ajtó előtt tobzódott.

Miki: Csá Jings, bocsánat a zavarásért, de kivételesen olyan ügyben jöttem amit nem tudok a faterommal se megbeszélni. - a két férfi lepacsizott, majd kényelembe helyezte magát a nappaliban.

J: Miben lehetek szolgálatodra Mikkentyű?

M: Bocs a kérdésért de milyen melegnek lenni? Tudom elég szokatlan kérdés.

J: Na, ma más dolgotok sincs, mint a nemi identitásomat firtatni?! Szépen vagyunk mondhatom... Figyu, annyit mondhatok, hogy eleinte nem volt könnyű, az ismerősök, főleg a barátok nagyon nehezen fogadják el annak ellenére hogy aztán ők segítenek át rajta. De amugy valami tanulmányt készítetek ti így csapat szinten, vagy mi ez a hirtelen érdeklődés a téma iránt? - kacagott fel Fábri András.

Vele nevetett Miki is, majd még levegőért kapkodva megkérdezte:

M: Miért, ki volt a másik aki ezzel zaklatott?

J: Andris alig fél órája ment el innen, és gyakorlatilag ugyanezt a kérdéskört beszéltük végig, -  ennek hallatára Miklós kis híján felpattant a kanapéról - esküszöm el kéne gondolkoznom azon, hogy mellékállásként párterápiát és melegekről szóló előadást tartsak. - vakarta meg a tarkóját Jingis.

M: Értem, de hogy jöttél rá, hogy pasikhoz vonzódsz?

J: Hát mint ahogy rájön az ember, hogy másba szerelmes és nem abba akivel van. Az akkori barátnőmmel nem sokat voltunk együtt, alig tudott szabadulni a munkából. Egy hétvégén lementünk a Balatonra és a strandon lebzseltünk egész nap, mikor egy kislány majdnem megfulladt a hullámok közt, egy úszómester srác beugrott érte, akkor néztem meg először úgy egy másik pasit, mint ahogy előtte egy nőt. Utána mikor megcsókolt a barátnőm szörnyű rossz érzésem volt, majdnem hányingerhez hasonlított. Ott tudatosult bennem az igazság, hogy bizony nekem nem egy nő mellett kell keresnem a boldogságot. Azoknak a legkönnyebb akik akkor jönnek rá, mikor épp nincsenek kapcsolatban. 

M: Az fasza, hát nagyon köszi, hogy meséltél róla. - sóhajtott fel, majd idegesen dobolni kezdett a lábával.

Jingis: Jézusom, Miki, te ezen gondolkozol! Te komolyan azon gondolkozol, hogy meleg vagy-e!! - csodálkozott el hangosan. - Aztarohadtélet...

M: Hát.........igen. Mi ez az érzés ami mindennél erősebb?- sóhajtott ismét fel és könnybe lábadt a szeme.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 20, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Bad RomanceWhere stories live. Discover now