52: e! news

683 19 27
                                    

♡ 785

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

♡ 785.386 lubi to

@ e!news: gigi hadid widziana wraz z louisem tomlinsonem. aparaty uchwyciły dwójkę celebrytów trzymających się za ręce w słonecznej maladze!

w godzinach popołudniowych dziennikarze naszego serwisu uchwyciły niecodzienny widok – modelka victoria’s secrets, gigi hadid oraz piosenkarz zespołu one direction, louis tomlinson trzymali się za ręce, zwiedzając miasto. ostatnio na instagramie mężczyzny są publikowane posty dotyczące wyjazdu z tajemniczą blondynką, która najwyraźniej jest to wspomniana wcześniej gigi hadid. nie byłoby dla nas coś dziwnego, jeśli louis tomlinson nie spotykał w tym czasie z wokalistką little mix – leigh-anne pinnock.

mimo że oboje nie podali oficjalnego oświadczenia o swoim rzekomym zerwaniu, to chyba ich historia jest już skończona skoro wokalista zainteresował się inną. cóż, nic nie wskazywało na to, że w związku członka zespołu one direction i piosenkarki z grupy little mix pojawił się kryzys, a może to gigi zamieszała w ich życiu?

czekamy teraz na jakieś odniesienie z ich strony na ten temat.

56.283 komentarzy

user26: nie, louis błagam...

user28: tylko nie ona, plis

bellahadid: aha? czyli to louis jest tym szczęściarzem? @ gigihadid

user31: kolejny ustawiany związek? jakoś nie wierzę w to, że ktoś taki jak gigi zachciałaby louisa

user32: co? niee, ona nie pasuje do niego!

zayn: no tomlinson pochwal się swoim nowym związkiem 😃 @ louist91

jadethirlwall: oboje są siebie warci...

user35: straciłam do was resztki szacunku @ gigihadid @ louist91

user36: pff

louist91: to moje życie i moje wyboru, a wam nic do tego ❗

zobacz więcej komentarzy.

LOVE ME MORE instagram ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz