3.

150 12 14
                                    

Roger's pov.

Gdy się obudziłem po drzemce, było dalej popołudnie. Ale nie było tego widać, bo padał deszcz. Zaczęła mnie nawalać głową. Może wypicie tego whisky nie było zbyt dobrym pomysłem? A nie, alkohol zawsze na wszystko dobry.

Spojrzałem przez okno. Pod blokiem nie było Yyy. Ktoś musiał ją porwać. Trza jej iść na ratunek.

Wbiegłem do  salonu, gdzie siedział Deaky.
- Deakyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!

Popatrzył na mnie jak na idiotę. - O co chodzi Rog?
- No bo Yyy zniknęła, i trzeba ją uratować!
- Nie mamy pieniędzy, więc Fred wystawił ją na sprzedaż. - widziałem, że stara się brzmieć obojętnie, ale w jego oczach widoczne było współczucie.
- Trzeba się udać jej na ratunek!

A gdy to powiedziałem, w mieszkaniu pojawił się uradowany Freddie z Brianem. Kociaż trzymał w ręku wielką sumę pieniędzy. - JAK MOGLIŚCIE SPRZEDAĆ YYY!!!!!!!!!!? - wrzasnąłem na nich. - Pieniędzy nie mieliśmy, więc musieliśmy coś zrobić, skarbie. Teraz mamy kilkanaście tysiaków. - odparł ze spokojem wokalista. - Idziemy ją ratować. - zarządziłem i pociągnąłem ich do wyjścia. Za nami popędził John o którym zapomniałem.

Yyy's pov.

Ejrnrhfjdbrbrnr jeydnrnrdjvrnddkeh ktjrjdurrnhsrbrjeidudbemegdj jahrurdhdrnrjsyierhryej kahdjrbdkduf kswkisbsj jeudjeusjxn

Roger's pov.

May i Mercury zapomnieli gdzie sprzedali Yyy... utrudni nam to jej ratunek. Ale jakoś damy radę. Ja o tym wiem. Szliśmy przez park, gdy zobaczyłem błysk pomiędzy krzakami. Popędziłem w tamtą stronę. Niestety nie była to Yyy.

I'm In Love With My Yyy (ZAKOŃCZONE)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz