În primul rând, salutare.
Se poate să ne cunoaștem, se poate să nu. Poate că vreau să citesc demult lucrările voastre – sau poate că nu. În orice caz, sper să vă simțiți bine alături de mine. Pentru că urmează să mergem într-o călătorie, dragilor.
Nu sunt încă publicată, în niciun caz, exceptând câteva poezii. Dar am aspirații înalte, iar, mai presus de orice, ador să scriu. Sper că, în viitor, îmi veți regăsi numele pe rafturi. Îmi doresc asta, cel puțin; și sunt sigură că mulți dintre voi își doresc același viitor. Și abia aștept să vă citesc numele și să vă mângâi numele de pe cotoarele cărților din bibliotecă, peste câțiva ani. În orice caz, să o luăm ușor.
Revenind, ador să citesc din toată inima. Faptul că scriu nu face decât să-mi îmbunătățească viziunea critică asupra acestei arte. Sper că, prin bunăvoința voastră, ne vom putea distra și îmbunătăți lucrările împreună. Pun mult suflet în ceea ce fac, dar aștept asta și de la voi.
În al doilea rând, am și eu niște reguli. Niște limite. Cinci, mai precis.
★ Nu accept limbajul vulgar la adresa mea sau a altor participanți. Sunt o persoană sinceră și nu văd nimic rău în asta. Nu vă voi jigni opera – pentru că fiecare carte are o frumusețe aparte, în felul ei, iar eu nu sunt aici pentru a vă tăia aripile –, dar voi evidenția neregulile. Ăsta e scopul meu, evident. De asemenea, nu accept lucrări care nu sunt scrise de voi, ci de alt utilizator; nu încercați.
★ Nu mă presați. Critica voastră va fi gata în cel mai scurt timp. Dacă nu a fost încă postată, înseamnă că e în lucru. Mulțumesc!
★ Nu accept lucrări din categoria Aleator, exceptându-le pe cele cu citate scrise de voi sau pe cele pentru care se depune cu adevărat muncă, dacă e cazul. Deci, nu ,,Secretele fetelor", bancuri și întâmplări cu colegii.
★ Trebuie să aveți cel puțin două capitole deja scrise, pentru a-mi putea face o idee mai bună despre idee și despre personaje. Prologul e inclus; prezentările grafice, playlist-ul, distribuția, synopsis-ul și altele, nu.
★ Plata constă într-o părere la una dintre lucrările mele și va fi asociată în funcție de categoria în care se află cartea voastră. Voi alege ce cred că v-ar plăcea să citiți. Nu este obligatorie, totuși, dar v-aș ruga s-o efectuați dacă sunteți mulțumiți de munca mea. Apropo, parola care trebuie inclusă, subtil, în formular, constă în personajul vostru ficțional preferat. Nu e obligatorie, la fel ca plata, dar aș aprecia dacă ar fi prezentă acolo. Îmi demonstrează că ați citit până aici.
Mai e un lucru. Pentru că formăm o comunitate, m-am gândit la un mic joculeț. Sunt sigură că toți dorim să avem lucrări cât mai cunoscute, nu-i așa? Ei bine, cum acest volum va fi organizat în batch-uri de câte douăzeci, odată la începutul fiecărei ,,ture" voi face o promovare unui cont sau unei cărți. Prima dintre ele va fi aleasă de mine, dar celelalte vor reprezenta conturile care aleg să citească și să comenteze cel puțin șapte-opt dintre cărțile colegilor lor. Cel puțin patru sau cinci capitole, atâtea câte voi citi și eu, dacă există. Când voi ajunge la ultima carte, cea cu numărul douăzeci, vă voi da tag tuturor din batch, iar cei interesați îmi vor spune ce-au citit. La sfârșitul fiecărei critici, vă voi reaminti de asta, ca să aveți timp.
În al treilea rând, cred că am spus tot. În concluzie, formularul:
1. Titlu
2. Categorie
3. Număr de capitole
4. Rezumat într-o frază a subiectelor principale cuprinse în carte
5. Tag la trei persoane posibil interesate de o critică serioasă.Călătoria începe! Sper să vă distrați la fel de mult pe cât o voi face și eu. Orice întrebare e binevenită.
CITEȘTI
Cynefin: un cosmos de opinii
RandomCynefin este locul sau timpul unde aparținem instinctiv și ne simțim conectați cu noi înșine. Doresc să ofer sfaturi pentru cei care își doresc ca opera lor să fie supusă unei păreri obiective, complexe. Nu mă leg de gramatică și ortografie, ci de f...