Всім привіт! Мене звати Ася,мені 12 років. В мене русяве волосся, голубі очі,гарна фігура. Хлопця я не маю,але все в один момент може змінитися.
Ось настало літо, і я як завжди дивилася всякі серіали,сиділа в телефоні,займалася спортом,одним словом все як завжди. Отак і пройшли 3 дні. На 4 день я як завжди прокинулася і вирішила провірити всі соціальні мережі, і тут я бачу повідомлення від хлопця. Його звати Богдан, і здається я його знаю. Так я його знаю це старший брат моєї подруги,йому 14 років,він русявий, в нього карі очі,і сам собою він дуже симпатичний.Ну ми переписувалися і от одне повідомлення мене заставило вдосконалитися що пише він не просто так. Ми переписувалися,говорили про все на світі. І до речі він живе в селі там де в мене знаходиться дача,і я скоро туди поїду. м Пройшло 5 днів і як завжди я прокидаюся,бачу смс від Богдана та й відповідаю.
Ось настав той час щоб їхати на дачу. Я зібралася і ми поїхали.
Через 2 години ми були вже там.Доречі в мене там є подруга її звати Саша їй 13 років, вона гарна,в неї темне волосся, вона і як я не має хлопця. Ми зустрілися і сиділи на лавці було вже 18:37 і мені написав Богдан(він запитав де я, і сказав щоб я з того місця не відходила нікуди).
Ну я так і зробила ми з Сашою сиділи і слухали музику балакали про все на світі. Буквально через 30 хв чуємо щось їде це їхав Богдан на коняці з своїм братом вроді Іваном. Ну що він привітався я відповіла взаємністю, ну і все.
Через 5 хв чую приходить мені повідомлення з текстом «Ти дуже гарна»,і тут я розумію що починаю закохуватися.
YOU ARE READING
Життя змінилося,після тебе....💔💔💔
Любовные романыКохання, перші трабли, сльози,життя