І тут я починаю закохуватися.
-«Ну і все закохуюся, ну блін чому він пише саме мені яж уродка?»-запитала я у подруги.
-«Так слухай мене сюди ти дуже гарна дівчина,а ще раз обізвеш себе уродкою то получиш»-сказала подруга.
-«Так все добре»-сказала я.
-«А чого він тобі пише Ася я не знаю,може ти йому подобаєшся того і пише»-сказала вона.
-«Да да да,сподобалася»-сказала я з сарказмом.
Ми знову бачимо їх в цей раз вони проїхали без слів,але Богдан дивився на мене та посміхався.
Вже 20:48 і до мене приходить повідомлення від Богдана «Що ти там гарнюня?», я аж по красніла.Ну що ми вже з Сашою попрощалися і пішли по домам,я прийшла зробила водні процедури та й лягла засіла в телефон. Через 10 хв мені написав Богдан і ми переписувалися,з часом він попросив мій номер телефону.Переписувалися ми досить довго приблизно до 12 ночі.Потім я поклала телефон і лягла спати.
Ранок 8:45 в мене звонить телефон.
-«Який чорт в таку рань звонить?»-сердито сказала я.
Я беру телефон бачу написано «Сашунька», беру телефон, і сердито кажу.
-«Ти на годинник дивилася?»-запитала я.
-«Так дивилася вже майже 9»-відповіла вона.
-«Майже 9, а не 9»-сердито сказала я.
-«Так подруго не починай давай вставай і щоб о 10 ранку була у мене, ти мене зрозуміла?»-голосно сказала вона .
-«МГу»-сказала я.
-«Боже ще 9 ранку не має що вона вже хоче ?»-запитала я сама у себе,та пішла одягатися.Після того як я все зробила ці всі ранкові процедури я залізла в телефон, і бачу смс від Богдана з текстом «Доброго ранку».
-«Блін який він добрий ,Богдане?»-відповіла я.
На це я не отримала відповіді,та пішла до Саши.Я прийшла до теї дівчинки яка мене розбудила,а вона даже не вставала з кроваті.Сидить в навушниках і читає книжку.
-«Ти що офігіла? Мене значіть підняла а сама не встала»-сказала сердито я.
-«Ой»-з усмішкою відповіла вона.
На це я взяла подушку і почала її бити,а вона почала кусатися. Отак ми пробісилися 30 хв.Через 30 хв мені приходить повідомлення, «Ти як,принцеса ?» на що я відповіла «Я нормально,а ти?».
Поки я чекала відповідь на питання Сашка вже вдягнулася і ми пішли гуляти. Ми сиділи слухали музику і сміялися над Сашиними друзями.
Ми так сиділи приблизно 2 години, і вже в 12 годин ми почули звук коняки і зрозуміли що їде Богдан. Він проїхав посміхався і крикнув «Красуня».
Вони так їздили ще 3 рази.ж
Пройшло 30 хв і я чую в мене телефон дзвонить,невідомий номер,телефонував
Богдан.
Ми проговорили 15-20 хв і він кудись пішов.
Невдовзі він знову написав,і ми трохи по переписувалися.
Через пару годин я зайшла і інстаграм,і побачила 1 запит,цей запит був від Івана молодшого брата Богдана....Я була в шоці...
YOU ARE READING
Життя змінилося,після тебе....💔💔💔
Любовные романыКохання, перші трабли, сльози,життя