4.Viata

111 10 1
                                    

  ~Cum poti trece peste orice , auzind doar sunetul copilariei , al usii care scartaia cand te speriai de umbra din colt,al vietii ce te chema cu fiecare minut?Poti gandi la acea prajiturica din suflet si poti musca din ea oricand.~

  ~Cum poti face fata despartirii de oamenii dragi, al carei drum sa scurs prea repede in timpul amar?Intoarce clepsidra invers si asteapta ca tot praful sa se imprastie.~

~Vreau sa stii ca sunt aici, ca sunt mana de pe umarul care iti indruma pasii.Mana care te trage mai departe in departare, nelasandu-te sa mai vezi malul.~

~Lasa oamenii sa te critice si sa muste din tine.Tu te vei regenera , iar ei se vor otravii cu propriul sange.~

~Lasa-ti urmele la iveala , ca toti sa stie unde sa te caute, sa stie pe unde esti, sa ii ajuti sa se indrepte pe drumul cel bun.~

BONUS

~Ajungi usor la razele de soare doar intinzand mana, dar nu te lasa prinde una si trage-o dupa tine nu aluneca.~

~Imprimati amintirile si gandurile , deoarece cand vei fii la ananghie sa scoti foaia aceea cu tus proaspat si sa o poti recitii.~

~Strangeti in brate ursuletul, pentru ca cand nimeni nu va mai fii in lumea ta el din contra, te va afunsa si mai rau in iluzia ce te face sa zambesti.~

~Nu fii sarcastic cu viata, deoarece si ea nu va fii sarcastica cand te va lasa sa pierzii totul~

Cam atat dragii mei . Bonusul este pentru a va multumii pentru sustineri si pentru ca nu am mai postat.Am o idee lasa-ti in comentariu titlul pentru urmatorul capitol de exemplu"Geanta" si eu vaoi scrie indemnuri ca:"Adunatii hartiile si sevetelele parfumate in geanta sufletului tau"Asta este un joc pe care de azi il facem la orice capitol eu voi selecta prin random.org titlul urmator dupa titlu sa scrieti si ce numar sunteti.Castigatorul primeste dedicatie .

Oglinda de viseWhere stories live. Discover now