Lacrimi...

25 2 2
                                    

 " Daca nu plangem, degeaba mai radem dupa aceea.Lacrimile ne infinteaza viitorul din trecut.Trecutul este...viitor." 

                                                                                                                         Citat din suflet,

                                                                                                                                                    Do.

   Am primit foarte multe cereri directe, sau indirecte prin care am fost rugata sa explic ce este acest lucru numit :"plans".De ce plangem ?                                                                                                                        Trebuie sa recunoastem ca noi toti plangem , indiferent de cat de bine putem tine piep sortii, fete sau baieti, plangem.Incercam sa ne infruntam destinul insa, mereu cand incercam acest lucru nu putem , si o micuta lacrima pana la urma tot ni se prelinge pe obraz.Incercati, dragii prieteni, putini sau multi care va sinchisiti sa cititi micul meu jurnal postat aici sa plangeti cat mai mult.Pana la urma ce aveti de pierdut?Cu totii stim ca dupa ce plangem urmeaza sa radem , sa zambim sa ne bucuram de viata, si in tot acest timp sa strabatem impreuna caiile vietii.Noi plangem defapt din intamplari prostesti , deoarece cu totii suntem fratii, nu conteaza daca de sange sau nu, suntem facuti din acelas creator, dar uitam acest lucru.Astept cu nerabdare sa va mai ajut, sa mai pot sa va dau sfaturi, si chiar daca acum poate cersesc eu nu imi doresc voturi sau vizualizari, imi doresc ca voi prin acesta carte sa infruntati viata si doar sa imi adresati un comentariu sau un mesaj privat si sa imi spuneti daca munca mea este in zadar sau...nu.Va iubesc mult pe voi toti ce ma ajutati sa imi implinesc visul, acela de a fii calauzitoare de suflete prin randuri.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 31, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Oglinda de viseWhere stories live. Discover now