1

455 16 49
                                    

Jisoo~

Yine normal bir gündü Min Lee nin üstünde zıplaması ile, Chaemin in LISA RUJLARIMI GERİ VER diye bağırması ile ve Yula nın AAAAĞAĞAĞ SOOBİİN diye bağırması ile uyandım. Hayır bunlar niye bu kader erken kalkıyor. Min Lee üstümde zıplarken birden yanıma uzandı ve "Abla Yula geliyor uyumuş numarası yap" Dedi.

Yula~

Eheheheh. Min Lee nin odasına girdim yoktu. Jisoo unnie nin odasına girdim ikiside uyuyordu. OMOOO! ben bunları uyandıramam. Jennie unnie yi Rose Unniem uyandırsın. Aslında Jen o kader çok uyumayı sevmez ama zor uyanır. Neyse Chaemini zorlayam bakim.

Chaemin~

Lisa unnie den rujlarımı almak için evde koştururken yanlışlıkla Jennie unnienin odasına girdim. Ve totoma  terlik yeyip geri çıktım :).

O sırada Yula geldi kesin Jen unnie yi uyandır dicek.

Yula:Unnie-

Chmn :Jennie unniem uyandı bücür

Yula :SENSİN BE BÜCÜR!

Min Lee :Kanka şarkı söylerken sesim müq ama mümkünse cırlama.

Yula :Sen en son uyumuyor muydun aq

Jisoo:Uyuyorduk ve uyandık tüm gün uyuyacak değiliz ya aaaaa

Jisoo :Neyse gelin artık kahvaltı yapalım.

O sırada bangtan 😂

Jin~

BEN VÖRLDVAYD HENDSIM IM. VE SUGA EĞER ŞİMDİ UYANMAZSAN GİDER PİYANONU PARMAKLARIM

Piyanosunu çok seviyor ya biraz tehdit etsem sorun olmaz kkkkk.

Yoongi~

Jin Hyung un piyano kelimesiyle yataktan fırladım. Bu arada kendimi tanıtmıyorum yazar zaten tanımıştır.

Salona indiğimde Jin Hyung hariç kimse yoktu? ¿

"HYUNG EĞER  KIMSE UYANMADAN BENİ UYANDIRMIŞSAN SENİN ECDADINI-

Hoseok" Sus biraz amkü malı Allah aşkına ya. "Herkes uyanık"

Jungkook:Hadi hızlı kahvaltı yapalım

Tae:Çünkü

Jm:Bugün

Tae/Jk/Jm:KIZLARIN EVİNE GİDECEĞİZ!

Jimin~

Evet mutluyuz çünkü grup olarak kızlarla arkadaşlığımız çok güçlü. Bts ten sonra en yakın olduğum kişiler diyebilirim (Belki gerçek olur umudu ile yazdım burayı jsjckrjckr)

Namjoon~

Herkes sabah rutinlerini bitirip arabaya doluştmuştu. Jin Hyung zaten Jisoo yu arayıp geleceğimizi bildirmişti. Tam zile basacağımız sırada içerden sesler gelmeye başladı galiba Yula ve Chaemin yine kavga ediyor...

Jungkook~

Yula ve Chaemin Yine kavga ediyor ve Min Lee de koltukta zıplayarak onları izliyordu kkkk. En son Tae Hyung sıkılmış olacakki kapıyı çaldı. Jisoo noona  pijamaları ile açmıştı kapıyı.

Taehyung~

Jennie arkadan "Kim Geldi unnie" Diye sorunca Jisoo ise "Kızlar galiba size erkeklerin geleceğini söylemeyi unutmuşum" Dedi.

Chaemin hemen OHA UNNİE PİJAMALARIMIZ İLEYİZ diye bağırınca Min Lee ise hem kapıya gelip hemde "Aman nolcak pijamalarla olsak yabancılarmı sanki" Diyerek yine rahatlığını konuşturdu.

Yazardan ~

Min Lee ve Yula hariç kızlar üstünü değiştirmeye gittiklerinde Yula misafirperverliği ile erkekleri içeri aldı ama Min Lee Diğerlerine sövmeye başlamıştı

Mnl:"ŞEREFSIZLER! ORANGUTAN GÖTE SAHİP OLAN KIZLAR! BİR KERE DE MAKYAJ YAPMAYIN AMKÜ! SIÇMAK İÇİN BILE MAKYAJ YAPACAKSINIZ NEREDEYSE
ÖZELLİKLE DE SEN LİSA UNNİE!"

Yula alttan alta Min Lee yi cimciklerken Min Lee ise Yoongi Ve Taehyung un arkasına saklanarak

" Şimdi siz iki prens Beni bu hainden koruyun!

Yoongi :Duyamadım Min Lee?

Mnl:Yani şey koruyun lütfen demek istedim.

Yoongi:Bende öyle düşünmüştüm.

Jk:Kıza bak amk normalde bize sadece oppa diyen kız iki dakika da yalakalık yapmaya da başladı ya helal valla.

Bu sırada diğerleri ise gülmeye başlamıştı. Kızların hepsi odalarından çıkıp aşağıya geldiklerinde

Jm:Hele  Şükür geldiniz. Min Lee de size bu salaklar şimdi makyaj malzemeleri ile sanat yaparlar deyip size baya bir saydırmıştı zaten.

Mnl:nE? HAİN! Unnielerim valla bişey demedim. Jimin oppa bidaha senle dans edersem şerefsizim mk. Unnielerim vallaha yalan. Külliyen yalan. Yula unniem de buradaydı dimi unnie?

Yula :Evet Unnielerim bende burdaydım off ne sövdü size hemde nasıl öyle böyle değil ana bacı sövdü!

Mnl:Of ya! Yine tek kaldım 😢

Rm:Ya tamam rahat bırakın kızı.

Mnl :ARTIK FAVORİ OPPAMSIN!

Bu arada ben size bu iki grup hakkında hiçbirşey demedim değil mi?

Bu iki grup 3 yıldır çok yakın arkadaşlar. Hepsi birbirini kardeş olarak görüyor. İlerde duyguları değişebilir belki ama, Yoongi, Jisoo ve Min Lee 'Nin şuanlık hiçbişeyden haberi yok....






İlk bölümü de yayınladım.
Belki yazacağım bu hikaye okurlaraok klişe gelebilir ama bu konu hakkında gerçekten çok düşündüm. Bir kaç arkadaşımdan konu için yardım aldım. Araştırma yaptım ve bu konuda karar kıldım. Yazdığım Texting güzel olmadı diye sildim ama umarım bu güzel olur 💕

FBI KICK IN  THE DOOR  (Bangtanpink)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin