3

221 11 46
                                    

Jungkook~

En sonunda Han Nehri ne gitmeye karar verdik. Oraya vardığımızda onlara bişey söylemek istediğimi belirttim.

"Şimdi hepinize bişey söylemek istiyorum ve lütfen beni kesmeden dinleyin"

Chmn :Dinliyoruz.

Jk:Aslında Min Lee, Jisoo noona ve Yoongi Hyung un aileleri pek iyi bir geçmişe sahip değil. Normalde yoongi Hyung 'un ailesi ile Jisoo noona nın ailesi birbirlerine karşı düşmanlardı.
Jisoo noona nın ailesinin şirketi batış aşamasına  geçtiği için Yoongi Hyung un babasının şirketine borçlanmışlar. Bir Süre sonra Kim ailesinin şirketi batınca Hyungumun babası Kim ailesini öldürmeye kalkmış ve başarılı olmuş. O sırada Jisoo unnie 12, Min Lee 5 yaşındaydı. Tayland 'a Lisa' Ların ailesine tatil amaçlı gitmişlerdi. Yani şuanlık bişeyden haberleri yok. Bir süre sonra Kim ailesinin akrabaları Yoongi Hyung un ailesini bulup öldürmekle sonuç vermiş. Ve garip olan şey ise -

Rose:bu üçlünün kardeş kadar yakın olmaları.

Lisa:Nasıl yani? İki aile birbirini mi ö-öldürmüş?

Jimin: evet ve değişik olan yanı ise bu üçlü kardeşten de ileri bir şekilde  yakınlar.

Rm:Ama... Bunu onlara nasıl söyleyeceğiz?

Chaemin:Şuanlık birşey dememek en iyisi bence. Jennie Unniem Min Lee ye küsmüş durumda bir de üstüne bunu söylersek dayanamaz bence. Göründüğü gibi değil duygusal bir kız..

Rose:Bence Jennie Unniem haklı

Lisa:Bizden bunu saklamaması gerekiyordu.

Yula :Bu kadar üzerine gitmeyin sadece bizi mutlu etmek istemişti.

Rm:Bence şuan en iyisi yurda dönmek.

Jimin :bence  de.

Min Lee~

Ağlıyordum... Gerçekten ağlıyordum. Duygularımı belli etmeyi seven bir insan değilim. Hep neşeli görünmeye çalıştım fakat şuan öyle deilim. Güçlü olmaya çalıştım ama olamıyorum. Herkes mi bana kırılmıştı? Kimse gelip Lütfen üzülme bile dememişti. Ne bekliyordum ki zaten. Demezler. Demesinler. Ne olacak. Of şuan derdim bu mu. Jennie unnie nin gönlünü almam gerek. Düşün min Lee...

Jennie ~

Rose, Jungkook, Jimin, Lisa, namjoon, Chaemin Min Lee ve Yoongi hariç herkes yanımdaydı. Sinirliydim. Hemde çok. Sinir krizi geçirmek istemiyorum fakat en son bir vazoyu Taehyung a fırlatmaya çalışıp bağırmıştım. İyi değilim! Yanımda bana yardım etmeye çalışan insanlar var ve ben iyi olmalıyım. Mutlu olmalıyım. Min Lee ile hala konuşmamaya kararlıyım...

Yazar ~

Hiç kimse mutlu değildi. Durumu öğrenen Namjoon ve maknae line bu berbat olaya kurban giden 3 genç için üzülüyordu. Ayrıca Jennie içinde... Taehyung ve diğerleri Jennie yi sakinleştirmek için herşeyi yaptılar. En sonunda başardılar.

Yoongi Hala Min Lee nin odasına girip girmemek ile ilgili kararsızdı. Ağladığını duymuştu ve belki yanlız kalmak istiyordur diye düşünmüştü. Sonrada zaten yanlız olduğunu belki birine ihtiyacı olduğunu düşünüp odaya girmişti.

Sg:Min Lee...

Mnl:HI? Şey. Pardon. Evet?

Sg:İyi misin diye sormak istemiştim. Pek iyi değilsin galiba.

Mnl:iyiyim :)

Sg:He nah iyisin şu haline bak! Sen niye ağlıyorsun? Hem bana niye gelmedin. Hani bişey olursa ilk bana gelecektin!

Mnl:Üzgünüm :(

Diyip Yoongi'ye koştu. Şuan ihtiyacı olduğu tek şeyin kısa da olsa bir sarılma olduğunu düşünüp ona sarıldı. Kendini güvenli hissediyordu. Hiç olmadığı kadar....

O sırada Taehyung Herkesi odadan kovup Jennie ye iyi  gelecek herşeyi yapmaya başlamıştı...





Sevmediniz değil mi?
Sıkıcı bir hikaye yazıyorum farkındayım :/. İstemeyen okumayabilir zorlamıyorum sonuçta jskckekcmf. 💕

FBI KICK IN  THE DOOR  (Bangtanpink)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin