𝓚𝓘𝓜 𝓦𝓞𝓞𝓑𝓘𝓝 (29)
✾ 𝓹𝓵𝓪𝔂 𝓱𝓪𝓻𝓭 ✾
műsorvezető
nős
𝓚𝓘𝓜 𝓢𝓞𝓞𝓗𝓨𝓤𝓝 (31)
✾ 𝓼𝔀𝓮𝓮𝓽𝓱𝓮𝓪𝓻𝓽 ✾
műsorvezető
nőtlen
𝓓𝓐𝓡𝓨𝓐 𝓚𝓘𝓜 (26)
✾ 𝓯𝓻𝓸𝔃𝓮𝓷 𝓱𝓮𝓪𝓻𝓽 ✾
műsorvezető
férjezett
𝓢𝓞𝓝𝓖 𝓘𝓞𝓞𝓝𝓖 𝓚𝓘 (33)
✾ 𝓱𝓮𝓪𝓵𝓮𝓻 ✾
orvos
elvált
❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀❀
Behind the scenes, avagy ismerjük meg a három Kim-et és az orvosunkat.
⑴ Direkt vagy teljesen véletlenül lettetek összeválogatva, mint műsorvezetők? Főleg a családnév miatt érdekes ez.
❃ Teljes mértékben a véletlen műve. Valóban jó a nevekkel játszani, így talán könnyebben maradunk meg a nézők számára is. (KS)
❃ Gyakori vezetéknév a Kim. Másrészről mi ketten Darya-val adottak voltunk, mint férj és feleség. (KW)
⑵ Mióta is házasok?
❃ Három éve. Mielőtt megkérdezné, a korkülönbség egyáltalán nem akadály. Számomra a három év nem oszt, nem szoroz. (DK)
❃ A három év csak házasságból sok. *nevet* (KW)
⑶ És mi a helyzet Önnel, Kim Soohyung? Házasság, gyerekek?
❃ Sajnos még nem találtam meg az igazit, de nem adom fel. Majd ha egymásba boltunk, azután kérdezzenek ezekről. *halovány mosoly* (KS)
⑷ Mi lesz, ha a show alatt talál Önre a szerelem?
❃ Nem kizárt. Viszont nem szeretem a munkámat és magánéletemet keverni. Mindegyiknek megvan a maga helye és ideje. (KS)
⑸ Song Joong Ki úr, maga mindig is az orvosi pálya felé hajlott?
❃ Az embereken való segítség számomra alap. Korán vonultam be a kötelező katonaságra, mindössze húsz éves voltam. Aztán valahogyan ott ragadtam még két évre és néhány alkalommal előfordultak orvosi kötelezettségek. Ezután döntöttem, hogy erre a pályára térek a leszerelésem után. (SJ)
⑹ Visszatérnénk a műsorvezetőkre. Mire lehet számítani, mire számíthatnak a túlélők Önökkel kapcsolatban? Ki lesz a "jó zsaru, rossz zsaru"?
❃ Minden bizonnyal én leszek a rossz zsaru. Szigorúan fogok venni mindent és bevallom, kíváncsian várom, hogyan ugranak meg egy-egy akadályt és miként reagálnak a jobbnál-jobb kihívásokra. Persze ez a nézőknek lesz jó, a játékosonak kevésbé. (KW)
❃ Én csak a munkámat szeretném végezni, bár magamat ismerve az én jóindulatomat könnyen meglehet nyerni. Az mindenesetre fix, hogy hátráltatni senkit nem szeretnék és nem is fogok. (KS)
❃ Soohyun valóban egy tünemény, egészen biztos vagyok abban, hogy ő lesz a túlélők kedvence. Én szeretném tartani a semlegességet. Jutalmat az kap tőlem, akiben látom a potenciált és akarást. Kimondottan díjazom ha valakinek vág az esze és jó játékos. Hogy itt mennyire fog működni a fair-play? Meglátjuk... (DK)
BINABASA MO ANG
Megpróbáltatások Szigete ☀
FanfictionKellemes, sós szellő borzolja hajadat, kezedben egy pohár pezsgő. Jobb nem is lehetne... és nem is lesz. ☀☀☀ túlélő valóságshow apply fiction k-idolokkal.