Prolog

105 3 0
                                    

-Nie możemy dłużej czekać!- Zasugerowała Olimpia: Bogini Ognia i Światła. Sytuacja była dosyć poważna.
-Wiem Olimpio. - Odpowiedziała księżna Wszechświata- doskonale sobie zdaje z tego sprawę ale sądzę że powinnyśmy poczekać jeszcze parę dni aby w idealnym  momencie trafić na odpowiedni  rok Ziemski.
- Ale Księżno... Nasi eksperci od czasu poza wielkim państwem Extraxim i wszechświatem X00ALFA obliczyli że za   15 minut obowiązkowo będziesz musiała odbyć ceremonię przemienienia. - Waiami bogini księżyców i wody wszelkiej postaci bardzo dużo uświadomiła czarnowłosej ale ona nie chciała na razie nic mówić.
-Pamiętaj że nie tylko losy Ziemi są zagrożone. Władca Ciemności najpierw weźmie się za Ziemię a potem za inne układy aż w końcu weźmie się za nas, a w tedy na pewno będzie definitywny koniec nie tylko nasz ale i całego Wszechświata X00ALFA i nie tylko!- Że strachem w głosie wykrzyczała Plamutes bogini tworzenia planet i układów.
- Plametus nie krzycz. Więc jaką decyzję podjęłaś? - Zapytała Sunwella
Bogini odpowiedzialna za wybuch supernovych i za gwiazdozbiory. Zapadła cisza. Czarnowłosa długo myślała. Nagle przemówiła:
-Macie rację. Powinnam od razu was posłuchać. Zaczynajmy.
Wszystkie dziewczyny wstały spod okrągłego stołu i podeszły do świętego miejsca aby zacząć ceremonię.
- Ostatnia prośba przed wielkim wylotem?- Zapytała Olimpia
-Tak. Poinformujcie Niebiosa o moim wylocie a szczególnie mojego brata.
-Dobrze ale po tym wydarzeniu.- Odparła czerwonowłosa. Boginie stanęły na swoich miejscach a księżna na samym środku tego miejsca i wyjęły berła na których był kryształ- każdy w kolorze oczu które miały. Skierowały kryształ na księżną i czekały na jej znak. Gwiaździstooka podniosła rękę na znak pełnej gotowości a w tym samym momencie cztery promienie w kolorze czerwonym, niebieskim , zielonym i żółtym pognały w stronę księżnej. Nie dała po sobie znać że ją to boli. Po ok. 5 minutach czarnowłosa przemieniła się w biały płomień i z prędkością światła poleciała na Ziemię aby narodzić się od nowa i ratować nietylko błękitną planetę ale i cały wszechświat.

∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆
Witajcie w nowej książce poświęconej Inazumie! UwU Tak mnie natchnęło aby napisać tą opowieść xd. A teraz ciekawostka o naszym Wszechświecie i nie tylko!

• Dlaczego napisałam "Wszechświat X00ALFA"? Odpowiedź jest prosta! Żyjemy w multiwersium! ... Pewnie nie wiecie o co mi chodzi. Otóż nasz wszechświat nie jest jedynym. Jest ich bardzo bardzo bardzo bardzo dużo. Ale co ma to ze sobą wspólnego? Otóż gdy w tym Wszechświecie masz jakiś bardzo ważny wybór np. Czy wybrać literaturoznawstwo czy prawo na kierunek studiów? Wiedzcie że jeśli wybierzecie literaturoznawstwo to w Wszechświecie przeciwległym (cały czas odnosze się do multiwersium) wybieracie prawo i tak na odwrót. To jest teoria opracowana w latach pięćdziesiątych ubiegłego wieku przez fizyka Hughana Everetta III.

Ciekawe co? A teraz ciekawostka o świecie Extraxim:

•Czas płynie tam 525 razy szybciej niż na naszej Ziemi. Tak dla wyjaśnienia jeśli mamy rok 2019 to w Extraxim jest 1 059 975 rok. Xd

• W Extraxim nie ma demokracji w sprawach polityki. Podwładni na początku zaczęli stawiać opór ale później zaczęli to akceptować i ta zmiana była bardzo korzystna.

Lśniąca gwiazda || Inazuma ElevenOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz