🔐3🔐

45 8 0
                                    

      Si cdo dite e njejta rutine e merzitshme. Mbarova detyrat dhe po rrija ashtu kot duke shikuar jashte nga dritarja e dhomes. Nje dite e zakonshme shtatori. Sot ishte moti i mire.
      Tringggg,- u degjua nje zhurme nga telefoni im. Shkova drejt tavolines dhe e mora.
~Heyy. Si thua a dalim sot xhiro une, ti dhe Rea? U be kohe qe nuk dalim.❤
#Ada~
~Mire mi. Sa te vesh dicka tjeter dhe jam gati😍~
~Me ne do te jete edhe Xhesii~- ma ktheu Ada.
~Tani mu kujtua dicka qe kam harruar t'ua thoja dje ty dhe Reas. Ejani nga shtepia ime dhe ua tregoj. Pastaj ikim dhe marrim Xhesin~
~Ne rregull. U tha, u be. Une tani po nisem~
~Po ju pres.~
      Qendrova serish ne pozicionin e meparshem. Po shikoja jashte. Nje dite perfekte ishte kjo e sotmja. Ka muaj te tere qe enderroj te kem nje bisede me te dhe kjo u be. Tani cdo gje ne kohen e vet.
      Vazhdova te mendoja nga keto edhe per pak derisa shikova oren. U nderrova dhe per 15' dola jashte. Gocat erdhen dhe u nisem per te Xhesi.
- Rea, e di? Abigea kishte dicka per te na thene,- tha Ada me nje kureshtje qe dallohej qarte.
- Doja t'iu thoja se..........
Fillova t'ju tregoja gjithcka qe ndodhi diten e djeshme qe nga fillimi, me pike dhe presje.
- Nuk me besohet,- tha Ada.
- Tani e ke me te thjeshte mi. I tregojme edhe Xhesit,- tha Rea.
      Xhesika ishte me pak se dy metra larg nga ne dhe na pershendeti.
- Cfare donit te me tregonit mua njehere?
- Po ja do te thonim qe...- ne ato momente nuk po me vinte asnje genjeshter ne mendje.
- Donim te thonim qe Abigea pelqen...,- vazhdoi Ada.
- Shhhh.. po bejme shaka. Ikim?- thashe une e sikletosur.
- Ikim,- thane ato dhe u nisem ne drejtim te paditur.
      Kembet na cuan ne Parkun e Liqenit. Vendi jone i preferuar. U ulem ne nje cep dhe filluam te flisnim per gjera te pergjithshme. Xhesit i kishte ngelur hatri ngaqe nuk po i tregonim se per cfare po flisnim.
    - Eshte sekret o Xhesi. Nuk mund ta themi,- i thashe une.
- Do me thene ju nuk keni besim tek une?!- tha ajo si e zhgenjyer.
- Nuk thashe ate,- i thashe une e merzitur.
- Nuk kishe si ta thoje ndryshe, une e kuptova. Faleminderit per besimin e krijuar.- u pergjigj ajo.
- Ok mos u merzit.. mua ka qe vitin e kaluar qe me pelqen ai kusheriri jot..- i thashe une me shpejtesi. 
- E di ma tha...- thote ajo.
- C'te tha mi??- i thashe une e habitur.
- Qe ai mbaron per ty pra,- tha ajo.
- Po tallesh mii,- tha Rea.
- Abigea sapo e tha vete. Pse tallem une?!- tha Xhesi.
- Une thashe qe e pelqej Daris-in.
- Prit pak ju te dy pelqeni njeri-tjetrin,- tha Xhesi e qeshur.
      Whattt?? Ai me pelqente mua? Ky eshte lajmi me i mire qe kam marre ndonjehere. Nuk ia keni idene se sa i prisja keto fjale. Te pakta ne numer, por rendesi te madhe kishin per mua...
      Kisha humbur ne mendime. Nuk ia kishe idene se c'behej jashte botes time. U nisa te ecja pak vetem.
- Ku do shkosh moj?- me pyeti Rea.
- Une po iki. Pafshim goca,- u perqafuam ne grup dhe une u nisa te ikja por me erdhi nga pas edhe Xhesika.
- Ikim bashke, se me duhet te shkoj edhe mua tani,- me tha ajo.
- Ok mire. Eja,- ia ktheva une dhe u nisem per ne shtepi..

Sikur YjetWhere stories live. Discover now