🔐4🔐

55 9 2
                                    

      Nuk po dija se cfare te flisja me Xhesin gjate rruges tashme. Ndihesha vertete ne siklet. Asnjera nuk po fliste.   Qetesia ishte ajo qe na shoqeroi, deri ne momentin qe perpara nesh po kalonin Daris dhe Leo.
      E kuptova qe Xhesi po me shikonte dhe une u ktheva e shikova. Ia plasem te qeshures te dyja. Nuk e kuptoja pse, por ndodhi. Fatkeqesisht ne kishim terhequr vemendjen e tyre. Ata u kthyen dhe na pershendeten.
      - Ckemi goca,- tha Leo. Ate e njihja qe vitin e kaluar. Ai eshte nje nder miqte e mi Favv.
- Ckemi Leo,- i thashe une dhe e perqafova. Perveq se shoke te mire ne ishim edhe komshinj.
- Ckemi Xheab,- tha Daris duke qeshur.
- Cfare ishte kjo,- pyeti Xhesika qe bente sikur nuk e kishte kuptuar.
- Eshte bashkimi i emrave tone mojj,- i thashe une.
- Sa shpejte qe e kupton ti Daris-in. Jeni bere per njer......- por nuk e vazhdoi dot me fjaline Xhesika.
- Mjaft fole,- i tha Daris.
- Ciao une po iki,- thashe duke i pershendetur me dore, por ne mendjen time une isha duke vrare Xhesin.
- Pritem se erdha dhe une,- mu bashkua Leo dhe e vazhduam rrugen e mbetur ne qetesi.
      E doja shume ate djali. Ai kishte nje rol te rendesishem ne jeten time. Per mua ishte vellai im, te cilin une nuk e kisha. E perqafova dhe hyra brenda ne shtepi. Mami ishte duke dale me nje kolege te saj.
- Do dal une. A do rrish ne shtepi tani se nuk eshte kush?- me pyeti ajo duke marre canten e saj.
- Po. Do jem ne dhomen time.- i thashe une.
- Mire. Ika unee..- tha dhe doli duke mbyllur deren.
      U mbylla ne dhomen time. I ngrita volumin muzikes qe dilte nga boxi. Po kerceja mbi krevat. Isha me e lumtur se kurre. Djali qe une doja ndjente gjithashtu per mua. C'dua une me teper?!
      Po qeshja me vete dhe per disa momente. Pastaj nuk kisha me kohe per keto gjera. Sic e dini une jam nje nxenese shkolle, apo jo?!

~ Heyy. A mund te me ndihmosh me esene e letersise? Plizz, nuk ia kam idene tani. Nuk paskam frymezim fare..
#Ada~

      Ajo me kishte shkruar kete sms qe para nje gjysem ore.

~ Pritt. Tani po e shkruaj dhe ta dergoj me foto.

~ Ku ishee mo goce?? Ka kohe qe te kam shkruar dhe te mora ne telefon. Me bere merak...#Ada~

~ Jo mo. Asgje nuk ka ndodhur pervec asaj te nje dite me pare..  Nejse flasim pak me vone.~

~ Ok ciaoo #Ada~

      Me te mbyllur telefonin shkova drejt kuzhines dhe rrembeva nje kos frutash qe ndodhej ne frigorifer. E hengra te parin shpejt. Mora edhe nje tjeter me vete dhe iu drejtova dhomes se ndenjes.
      Ndeza televizorin dhe po shikoja nje film. Ne dere u degjua nje e trokitur, qe me beri te shperqendrohesha nga filmi dhe te hapja deren. Ishte Suela me nje shoqe te sajen, Ona.
      - Mireserdhet goca,- thashe une duke i lene tek dera.
      Me vrap, zura pozicionin e meparshem. Filmi ishte ne te mbaruar. Po e shikoja me kuriozitet, ndersa me bie telefoni. Kete here ishte Rea.

~ Rea: Ckemi Gea! ~

~ Une: Mire. Po shikoja nje film, po ti?~

~ Rea: U zura me mamin. ~

~ Une: Pse mi cfare ndodhi? ~

~ Rea: Nuk i pelqen tipi qe kam une. Me thote te jam teper nervoze dhe acarohem shpejt. ~

~ Une: Nga i erdhen keto? Bere ndonje gje?? ~

~ Rea: Doja te dilja te vija nga ti dhe me bertiti. Me tha se bejme si femije dhe nuk duhet ta bazdisim kaq shume njera tjetren. Dhe une u acarova me te sic e kam zakon. ~

- Abigeaaaaa,- po me therrisnin Suela dhe Ona.

~ Une: Ehhh... keshtu thote edhe mamaja ime. Me fal po me therrasin. Duhet te shkoj te shikoj se cfare kane. ~

~ Rea: Okay❤. Byeee😘 ~

~ Une: Byeee😍😍 ~

      Telefonin e vendosa mbi tavoline dhe shkova ne katin e siperm. Ato ndodheshin ne dhomen time. C'benin ato ne ballkonin e dhomes time???

Heyyy peopleee!

Uroj qe ky liber te ju terheqe sadopak. Nuk e di se sa do ia dal qe te jem ne ato listat tuaja te leximit, por gjithsesi do mundohem...
Kapitulli i fundit per sot.

Kush do te beje ndonje sugjerim per vazhdimin e historise le te me shkruaj.
I respektoj dhe do ti lexoj te gjitha mendimet tuaja...

FALEMINDERIT 🙂 !!

Sikur YjetWhere stories live. Discover now